Home Businesses Blog Directory سوله سبک :: مطالب کاربردی

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

انچه برایم مفید است برای دیگران بازنشر میکنم

  • ۰
  • ۰

سوله سبک

کارخانه سبک
سوله سبک در اصطلاح به سازه‌های فلزی گفته می شود که سقف آنان به صورت شیب‌دار پباده سازی و ساخته می شود .

کارگاه سبک ویژگی‌های متعددی داراست که دقت اشخاص را به خویش جلب نموده است و در اکثری از پروژه‌ها از این جور بنا برای اسکلت استعمال می گردد . اما کارگاه سبک صرفا قسمتی از صنعت کارخانه سازی محسوب میشود و گزینه‌های دیگری هم موجود است :

کارخانه فوق سبک یا این که به عبارتی کارخانه لوله‌ای
بنا های ورقی خویش حفظ کننده
بنا های چادری
کاربردی حیاتی کارگاه سبک صنعتی در جاهایی است که نیاز به دهانه بزرگ باشد . مثلا کارخانه‌ها , انبارها , تعمیرگاه‌ها , فروشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی از جمله جاهایی میباشند که برای اسکلت آن ها میشود از کارگاه بهره برد .
کارگاه سازی امروزی
همان گونه که در صدر اشاره شد از این دسته بنا بیشتر در جاهایی به کار گیری می شود که نیاز به دهانه بزرگ باشد . سقف شیب‌دار و ویژگی ها دهانه سبب شده‌است تا نتوان این مدل بنا را با پروفیل های جانور در بازار عمل کرد و واجب است که تیرها و ستون‌های کارگاه را مطابق با نیازهای پروژه پباده سازی و ساخت که بدین فعالیت در اصطلاح تیر ورق می گویند .

کمپانی طرح آسا تحت عنوان اجرا کننده پباده سازی و ساخت بنا های سبک لوله‌ای در طی اقدامی تمرکز خویش را بر روی ساخت کارخانه سبک قرار داده است . این تصمیم در سمت ارتقاء مزایای به کارگیری از کارخانه همانند کاهش ارزش و کاهش نقاط ضعف بوده است . اما قابل ذکر است که کارگاه سبک صرفا بنا سبکی است که امکان نصب جرثقیل را داراست .

از سایر ویژگی‌ها و مزیت‌هایی که کارگاه سبک را به مورد ایده آل برای ساخت اشکال ساختمان‌ها تبدیل نموده است می‌توان به‌این موردها اشاره نمود : هزینه زیر , نصب فوری و پایداری بالا .
 

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی