Home Businesses Blog Directory خصوصیات بهترین سوله اجاره ای :: مطالب کاربردی

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

انچه برایم مفید است برای دیگران بازنشر میکنم

  • ۰
  • ۰

ویژگی های بهترین ویژگی های اجاره برای مبتدیان
املاک و مستغلات نویدبخش این است که در سال 2020 به عنوان یک استراتژی برتر سرمایه گذاری باقی بماند. اگر به دنبال راهی برای کسب درآمد در سال جدید و بعد هستید ، قطعاً باید سرمایه گذاری در املاک اجاره ای را در نظر بگیرید. با این حال ، درست مثل هر آغاز دیگر ، شروع به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ترسناک به نظر می رسد. حتی از کجا شروع می کنید؟ چه ملکی خریداری می کنید؟ در کدام بازار؟ برای کمک به آن دسته از شما که آرزو دارید سرمایه گذار موفق در املاک و مستغلات شوید ، ما لیستی از 4 ویژگی مهم اولین ملک اجاره ای شما را برای شما فراهم آورده ایم تا آن را به یک سود آور تبدیل کند.

1. در یک بازار برتر املاک و مستغلات واقع شده است
بدون شک مکان مهمترین عامل تعیین کننده بازده سرمایه گذاری برای املاک اجاره ای است. بازاری که در آن ملک اجاره ای آینده شما واقع شده است ، قیمت خرید ، تقاضای اجاره و میزان اشغال آن را که می تواند جذب کند ، درآمد اجاره ای که می توانید انتظار داشته باشید و در نهایت سودآوری شما را تعیین می کند ، خواه به پول نقد در بازپرداخت پول و یا نرخ سقف نگاه کنید. بهترین مکان برای اجاره های سنتی (بلند مدت) با اقتصاد قوی در حال رشد با نرخ بالاتر از متوسط ​​، رشد مثبت جمعیت و قیمت مناسب ملک مشخص می شود. علی رغم آنچه ممکن است از دیگر سرمایه گذاران املاک و مستغلات شنیده باشید ، به عنوان یک مبتدی ، شما باید گزینه سرمایه گذاری خارج از کشور را در نظر بگیرید ، به خصوص اگر در یک بازار داغ و گران قیمت زندگی می کنید.

سایر عوامل مرتبط با موقعیت مکانی که باید هنگام خرید اولین اجاره خود به آنها توجه کنید ، عبارتند از مجاورت با حمل و نقل ، امکانات رفاهی ، زیرساخت های عمومی و فرصت های خرید. یافتن مستأجر خوب برای خانه ای واقع در کنار ایستگاه مترو ، یک مدرسه خوب و فروشگاه های مواد غذایی بسیار آسان تر از این است. علاوه بر این ، شما به عنوان یک سرمایه گذار جدید باید هدف خود را برای خرید ملک در بازار با نسبت متوسط ​​قیمت و اجاره قرار دهید. اگر از این اصطلاح بی اطلاع هستید ، این صرفاً متوسط ​​قیمت ملک در یک بازار تقسیم بر متوسط ​​اجاره سالانه است. شهرها و محله ها با نسبت متوسط ​​قیمت به اجاره - بین 16 تا 20 - به سرمایه گذاران این امکان را می دهد تا بین تقاضای اجاره و نرخ اجاره مصالحه کنند.

نکته آخر اینکه باید مکان هایی را در نظر بگیرید که از افزایش ارزش املاک و مستغلات بهره مند می شوند. یکی از مهمترین مزایای سرمایه گذاری در املاک اجاره ای نسبت به سایر استراتژی های سرمایه گذاری این است که شما می توانید هم در کوتاه مدت - از طریق درآمد اجاره - و هم در دراز مدت از طریق قدردانی درآمد کسب کنید. بنابراین ، شما باید جستجوی خود در بازار املاک و مستغلات را به مکان هایی متمرکز کنید که انتظار می رود در چند سال و دهه آینده افزایش طبیعی بالاتر از حد متوسط ​​را تجربه کنند. به این ترتیب ، پس از تصمیم به فروش املاک سرمایه گذاری خود ، کاملاً منفعلانه مقدار قابل توجهی درآمد کسب خواهید کرد.

2. قیمت مناسب و معقول
عامل مهم دیگر در بازگشت سرمایه در املاک و مستغلات ، قیمتی است که شما ملک اجاره ای را خریداری می کنید. به هر حال ، قیمت خرید در تمام معیارهای بازگشت سرمایه ، به یک شکل یا شکل دیگر ، وجود دارد. به طور کلی ، هرچه قیمت ملک پایین تر باشد ، بازده شما نیز بالاتر خواهد بود ، همه موارد دیگر برابر است.

برای مبتدیان ، یافتن ملک با قیمت متوسط ​​از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا به ندرت پس انداز زیادی دارند و گزینه های مالی کمتری دارند. تامین مالی ارزان تر از املاک و مستغلات آسان است ، به این معنی که شما به عنوان یک سرمایه گذار برای اولین بار فشار کمتری از وام دهندگان احساس خواهید کرد.

قبل از شروع به جستجوی املاک سرمایه گذاری برای فروش ، بنشینید و بودجه اختصاص دهید. محاسبه کنید که دقیقاً چقدر می توانید از پس هزینه های خود برای یک ملک سرمایه گذاری برآیید و یک برنامه مالی را تعیین کنید. پس از شروع لیست های املاک و مستغلات ، مطمئن شوید که بودجه خود را حفظ کنید ، مهم نیست. این تنها راه جلوگیری از پیش فرض پرداخت وام خود و اطمینان از سرمایه گذاری سودآور است.

علاوه بر این ، شما باید یک تحلیل مقایسه بازار از محله ای که قصد دارید در آن سرمایه گذاری کنید ، انجام دهید تا از ارزش منصفانه نوع ملکی که قصد خرید آن را دارید ، مطلع شوید. به چند ویژگی از همان نوع و اندازه که در چند ماه گذشته فروخته شده و همچنین در برخی از لیست های فعلی نگاه کنید. این به شما ایده خوبی می دهد که پرداخت اولین ملک اجاره ای خود چقدر منطقی است. به یاد داشته باشید که پرداخت بیش از حد سود شما را در پی خواهد داشت.

3. کوچک و ساده

به عنوان یک سرمایه گذار مبتنی بر املاک و مستغلات ، وسوسه خرید یک ملک بزرگ ، مجلل و پیشرفته را نگیرید. با تعدادی از مشکلات روبرو خواهید شد. اول از همه ، هزینه چنین املاک بسیار بیشتر است که باعث بهم ریختگی برنامه مالی شما و ایجاد چالش های مالی می شود. دوم ، املاک و مستغلات لوکس یک محدوده محدود است که فقط تعداد معدودی از مستاجران را به خود جلب می کند ، بنابراین اجاره دادن ملک شما بسیار دشوارتر خواهد بود. سوم ، مدیریت خواص بزرگ و پیشرفته دشوارتر است و تعمیرات و اصلاحات هزینه زیادی دارد. سرانجام ، هنگامی که تصمیم به فروش اولین ملک اجاره ای خود گرفتید ، یافتن خریدار برای یک ملک لوکس املاک و مستغلات چالش برانگیزتر خواهد بود.

بنابراین ، شما به عنوان یک سرمایه گذار برای اولین بار ، باید به ملکی که اجاره آن آسان ، مدیریت ساده ، نگهداری ارزان و فروش سریع است ، بچسبید.

4. در یک کشور خوب
یکی دیگر از ویژگی های اصلی بهترین املاک اجاره ای برای مبتدیان ، شرایط فعلی لیست است. تا وقتی که شما به دنبال یک راه حل درست نیستید ، باید به دنبال املاکی باشید که وضعیت عمومی خوبی دارند و هیچ مشکل عمده ای مانند زیرسازی ، سقف و غیره را نشان نمی دهند. خرید یک ملک سرمایه گذاری در یک شرایط خوب شما به عنوان یک مبتدی دو مزیت عمده دارید. اولاً ، نیازی نیست که منابع مالی محدود خود را صرف تعمیرات و تعمیرات کنید ، که این امر برای یک فرد غیرحرفه ای نیز می تواند بسیار وقت گیر و پیچیده باشد. دوم ، خرید چنین ملکی به این معنی است که می توانید بلافاصله اجاره آن را شروع کنید و هرچه زودتر اجاره خود را شروع کنید ، زودتر از سرمایه گذاری اجاره درآمد کسب خواهید کرد.

سال 2020 برای سرمایه گذاری در املاک اجاره ای عالی به نظر می رسد. برای استفاده از مزایای بیشماری که این استراتژی املاک و مستغلات فراهم می کند ، وقت آن است که برای اولین ملک اجاره ای خود برنامه ریزی کنید. فقط بر روی 4 ویژگی برتر که در بالا توضیح داده شده تمرکز کنید و در مسیر موفقیت در حرفه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات قرار خواهید گرفت.

https://v.ht/TBsWs

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی