Home Businesses Blog Directory آشنایی با سامانه خبری خبرینو - خبرینو را بیشتر بشناسید :: مطالب کاربردی

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

انچه برایم مفید است برای دیگران بازنشر میکنم

  • ۰
  • ۰

بدون شک تا بحال با یکی از موضوعاتی که در دانشگاه ها و یا نظام وظیفه مدارس وجود دارد، در آزمون تیزهوشان شرکت کرده اید و یا برای آزمون کنکور سراسری آماده شده است تا از زمان ثبت نام یا شرایط آن مهم باشد. زمانی که کنکور داده اید و منتظر جواب هستید خبر آن را از رسانه ها شنیده اید.

نقش سامانه های خبری و اطلاع رسانی بسیار مهم است. سالها که سایت های اندکی در این زمینه کار میکردند چندین مشکل با مشکلاتی مانند دان شدن می شوند و دلیل آن هم افزایش تعداد کاربر برای ورود به سامانه بوده است. اما با گذر زمان و افزایش تعداد سامانه ها و سایت ها این مشکلات به حداقل رسیده است.

یکی از این سامانه ها که چند سال است که در این عرصه فعالیت دارد و انصافا خدمات مفید و رضایت بخشی به هموطنان عزیزمان است سایت خبرینو است. بدون اغراق بعد از این سالها خبرینو به یک مرجع و منبع خبری در حوزه اخبار مدارس، دانشگاه ها و وظیفه نظام تبدیل شده است که کاربران بسیاری به این سامانه مراجعه کنند و پاسخ سوالات خود را کامل میگیرند و یا با مشاوره تخصصی که توسط متخصصین انجام می شود. خبرهای صورت می دهند مسیر درست و منطقی را انتخاب می کنند.

وب سایت رسمی خبرینو https://khabarino.com است. اگر نام تیزهوشان را در اینترنت سرچ کنید و وب سایت خبری را جستجو کنید در همان صفحه اول گوگل مشاهده می کنید بعد از کلیک روی صفحه مربوط به معرفی و آشنایی با نحوه انجام این کار را انتخاب کنید. نام نویسی تیزهوشان میشوید مطالب این سامانه به اندازه است که هم حوصله کاربر با پرداختن به مسائل حاشیه ای نمیرود و هم موضوع صفحه کامل توضیح داده شده است. حتما با مطالعه صفحات این سایت به کیفیت مقالات و مطالب آن اقرار نمایان می شود.

یکی از مواردی که در سایت خبری نو به آن مهم است نظرات کاربران گرامی است. استفاده از نظرات و دیدگاه ها انتقاد و یا پیشنهادی را عنوان می کند اولا این مطلب بدون هیچ دخل و تصرف در سایت نمایش داده می شود و ثانیا پاسخ آن توسط کارشناس مربوطه بخش کامل و دقیق می شود.


منابع :

 http://azhamejabego.limoblog.ir/post-15.html

https://www.khabarino.com/ثبت-نام-آزمون-تیزهوشان-99-1400/

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی