Home Businesses Blog Directory عایق صدا برای پمپ آب برای کاهش صدای پمپ :: مطالب کاربردی

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

انچه برایم مفید است برای دیگران بازنشر میکنم

  • ۰
  • ۰

چگونه با عایق صدا برای پمپ صدای پمپ آب را کم کنیم

سر و صدای زیاد پمپ آب موجب نارضایتی افراد زیادی شده است و آنها را به فکر فرو برده که چگونه صدای پمپ آب فشار قوی را کم کنیم. بهترین کار برای به حداقل رسانیدن این سر و صدا قرار دادن عایق صدا برای پمپ آب میباشد. ابتدا باید مشخص شود این صدا به علت وجود یک مشکل درون دستگاه است و یا به صورت نا خواسته رخ می دهد. نصب صحیح، درست و قرار گرفتن دستگاه در جای مناسب تا حد زیادی از بروز این صدا به شکل ناخواسته جلوگیری می کند، در بسیاری از موارد که پمپ آب از نظر فنی مشکلی نداشته باشد با قراردادن این دستگاه درون یک جعبه که عایق صدا می باشد این مشکل برطرف می شود. اما اگر از نظر فنی مشکل داشت بهتر است از متخصصین این وسیله برای رفع آن کمک گرفت.

چرا فشار پمپ آب کم می شود

برخی افراد از کم بودن فشار پمپ آب گله می کنند و می پرسند چرا فشار کم می شود، بهتر است برای رفع این مشکل و پاسخ به آن بهتر است پمپ آب را به دقت بررسی کرد. برخی اوقات این دستگاه صنعتی خوب عمل می کند و مشکل از فشار آب شهری می باشد یا علم شیرهای خانه گرفته است،  اما در بعضی مواقع مشکلات فنی که در پمپ وجودارد مثل شکستن بلبرینگ یا خراب شدن الکتروموتور موجب این اتفاق می شود. 

 

مقاله کامل این موضوع که واقعا تهیه عایق صدا برای پمپ آب خیلی ضروری است را در سایت اراد برندینگ بخوانید. برای ورود اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۸/۱۱
  • حامد حسینی

عایق صدا برای پمپ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی