Home Businesses Blog Directory ثبت نام تیزهوشان و دسترسی راحت و آسان به سامانه نام نویسی تیزهوشان :: مطالب کاربردی

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

انچه برایم مفید است برای دیگران بازنشر میکنم

  • ۰
  • ۰

ثبت نام در آزمون تیزهوشان یکی از مهمترین موضوعاتی است که والدین به فکر فرزندان خود هستند و از هیچ تلاشی برای راه یبابی دانش اموزشان به مدارس تیزهوشان دریغ نمیکنند.

آنچه که در مسئله ثبت نام تیزهوشان و سایر مراحل آن میبایست مورد توجه ویژه قرار بگیرید اینست که نام نویسی آزمون تیزهوشان و چگونگی موفقیت در این آزمون تیزهوشان تحت نظر یک مشاور تحصیلی - آموزشی با تجربه باشد.

ثبت نام تیزهوشان

راهنمای ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان


متقاضیان ورود به مدارس تیزهوشان می بایست برای شرکت در آزمون ورودی این مدارس در موعد مقرر ثبت نام با کسب اطلاعات مرتبط از طریق دریافت و مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان، جهت انجام فرآیند نام نویسی اقدام نمایند.

برای این کار دانش آموزان متقاضی ورود به پایه هفتم یا دهم بایستی با در دست داشتن مدارک ثبت نام تیزهوشان جهت درج مشخصات خواسته شده و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان از طریق درگاه اینترنتی مربوطه فرآیند نام نویسی خود را به انجام رسانند. همچنین دانش آموزان پایه هفتم می توانند از طریق سایت hoosh.medu.ir نیز نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

با مراجعه به درگاه ورود به آزمون های وزارت آموزش و پرورش به نشانی azmoon.medu.ir، بر روی یکی از عبارت های "سمپاد پایه هفتم" و یا "سمپاد پایه دهم" کلیک کنید. 

در سطح اینترنت سایت های زیادی فعال هستند که هر کدام در بخش مربوطه خود امار و اخبار و اطلاعات را در حوزه مدارس و دانشگاه ها منتشر میکنند.

یکی از این سایت ها سامانه خبرینو است که توانسته در طی چند سال فعالیت و انتشار بهترین و به موقع ترین خبرها را برای متقاضیان ورود به مدارس تیزهوشان خدمات خوبی را ارائه دهد. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی