Home Businesses Blog Directory بایگانی آبان ۱۳۹۹ :: مطالب کاربردی

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

انچه برایم مفید است برای دیگران بازنشر میکنم

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی از اساسی‌ترین معاملات افراد جامعه خرید کارخانه است. معامله‌ای که در آن‌یک تصمیم‌گیری درست می‌تواند بسیار سودمند باشد و البته یک اشتباه کوچک می‌تواند خسارت‌هایی را به فرد وارد نماید. خیلی مواقع پیش می‌آید که مالکی که قصد خرید کارخانه فعال دارد به دلایل مختلف می‌خواهد کارخانه خود را سریع و فوری به فروش برساند و یا اجاره دهد، ولی در فرصتی که می‌خواهد یا کارخانه به فروش نمی‌رسد و یا به اجاره نمی‌رود و مالک به خاطر نیاز شدیدش به پول مجبور می‌شود آن را زیر قیمت بفروشد یا اجاره دهد و درنتیجه متحمل ضرر می‌گردد. 

حتماً شما هم‌بارها شنیده‌اید که افرادی توانسته‌اند از راه‌هایی به سود کلان دست یابند، اما خیلی‌های دیگر از همان راه‌ها نه‌تنها سودی به دست نیاورده‌اند بلکه متحمل ضرر و زیان هم شده‌اند. ایجاد خط تولید، احداث یا خرید کارخانه ارزان نیز جزء همین دسته است که ممکن است ازنظر بسیاری از صنعتگران کار پر ریسکی باشد. بنابراین یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌ها در شهرک‌های صنعتی  خرید کارخانه یا خرید کارخانه فعال هست. 

 خرید کارخانه

خرید کارخانه ارزان‌قیمت

این شرایط به‌خصوص برای کسانی که قصد خرید کارخانه فعال و یا غیرفعال رادارند بیشتر پیش می‌آید. شما می‌توانید جدیدترین آگهی‌های خرید کارخانه را با مراجعه به همین سایت و یا تماس با شماره ما دریافت نمایید. 

حال سؤال اصلی این است که به‌راستی تنها مشکل اصلی خرید کارخانه برای ایجاد کسب‌وکارها نبود سرمایه است که حتی افراد نمی‌توانند به خرید کارخانه ارزان‌قیمت و کم‌هزینه نیز فکر کنند در مواردی راه‌اندازی این نوع کسب‌وکارها را ریسک بزرگی می‌دانند. اکثر افراد تصور می‌کنند که احداث کارخانه مخصوص افراد خاصی است و یا اینکه اصولاً عاقلانه نیست که افرادی با سرمایه کم و مثلاً زیر چند صد میلیون به سرمایه‌گذاری تولید فکر کنند یا حتی به سراغ خریدار کارخانه ارزان‌قیمت روند.

خرید کارخانه فعال

البته کسی منکر این امر نیست که برای احداث یا خرید کارخانه نیازمند سرمایه و قدرت ریسک کافی هست. در کل باید مواد اولیه کامل را در خرید کارخانه فعال داشته باشید تا بتوانید کارکنید. برای داشتن کارخانه شما 2 راه دارید یا می‌توانید کارخانه را بخرید مثل خرید کارخانه ارزان‌قیمت تهران و یا اینکه کارخانهٔ خود را بسازید.

 اجاره کارخانه

اجاره کارخانه

چنانچه نیازمند خرید کارخانه و فروش کارخانه در شهرک‌های صنعتی استان تهران باقیمت مناسب هستید با ما تماس بگیرید.

لیست خرید کارخانه ارزان‌قیمت و فروش کارخانه در شهرک‌های صنعتی استان تهران را می‌توانید در بخش آگهی‌های سایت مشاهده کنید. بهترین نرخ اجاره کارخانه و خرید کارخانه ارزان و قیمت مناسب را در سایت ما می‌توانید مشاهده کنید. جدیدترین آگهی‌های خریدوفروش کارخانه در شهرک‌های صنعتی استان تهران را می‌توانید از مشاوران ما درخواست کنید. اگر قصد خرید کارخانه باقیمت مناسب و یا فروش کارخانه خود رادارید ملک خود را جهت فروش کارخانه و یا خرید کارخانه به مشاوران ما بسپارید.

اجاره کارخانه فعال ارزان‌قیمت

سایت کارخونه نیز مثل دیگر سایت های خرید کارخانه و فروش کارخانه در شهرک‌های صنعتی با دسته‌بندی‌های متنوع خود ، شمارا درراه اجاره کارخانه فعال و فروش کارخانه در استان تهران و حومه یاری می‌رساند.

در این عرصه ما در تلاش هستیم فایلینگ وب‌سایت را درزمینهٔ  اجاره کارخانه و خرید کارخانه  به‌روز نگه‌داریم و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

رهن کارخانه

یکی از مشاغلی که امروزه در سطح کشور بسیار گسترده شده، خریدوفروش یا رهن کارخانه و اجاره کارخانه فعال است و از مواردی که درفروش ملک حائز اهمیت بوده موضوع قیمت‌گذاری آن هست.

اگر قصد فروش کارخانه را داشته باشید، باید در قیمت‌گذاری آن بسیار منطقی و عاقلانه رفتار کنید؛ زیرا بسیاری از افراد به خاطر وجود حس سردرگمی و تردید، قیمت‌هایی را برای ملک خود مثل خرید کارخانه و کارگاه و رهن کارخانه ، در نظر می‌گیرند که از ارزش واقعی آن به دور است. به همین جهت باید مدت‌های زیادی برای فروش منتظر بمانند.

یکی از مهم‌ترین عواملی که در قیمت‌گذاری املاک به‌ویژه درزمینهٔ املاک صنعتی مثل خریدوفروش یا رهن کارخانه فعال و کارگاه و سوله، تأثیر دارد این است که زمین در موقعیت خوبی ازلحاظ موقعیت شهری و نزدیکی به مرکز شهر و امکانات رفاهی، واقع‌شده باشد زیرا قرارگیری زمین در یک موقعیت عالی جدا از هر معیار دیگری، همیشه قیمت ملک را بالا می‌برد.

به‌عنوان‌مثال شهرک صنعتی پرند به دلیل نزدیکی به پایتخت و همچنین قرار گرفتن در شعاع بالای 30 کیلومتری از تهران می‌تواند مکان مناسبی برای سرمایه‌گذاری و خرید یا رهن کارخانه و سوله و راه‌اندازی یک کسب‌وکار باشد.

بهترین نرخ اجاره کارخانه و رهن کارخانه ارزان و قیمت مناسب را در سایت ما می‌توانید مشاهده کنید. جدیدترین آگهی‌های رهن و اجاره کارخانه در شهرک‌های صنعتی استان تهران را می‌توانید از مشاوران ما درخواست کنید. اگر قصد رهن کارخانه باقیمت مناسب و یا اجاره کارخانه خود رادارید ملک خود را جهت اجاره کارخانه و یا رهن کارخانه به مشاوران ما بسپارید.

فروش کارخانه

فروش کارخانه فعال در تهران

یکی دیگر از مهم‌ترین چیزهایی که در ایران مردم برای خریدوفروش آن سعی بر تمرکز و دقت زیادی دارند خریدوفروش کارخانه حومه تهران و یا هر نوع ملک و املاک دیگر است که به علت تورم و دلایل بسیار دیگر قیمت آن به‌طور دقیق مشخص نیست و همین موضوع باعث شده تا مردم دچار سردرگمی شوند و به‌تنهایی نمی‌توانند برای ملکی که قصد خرید یا فروشش رادارند، قیمت بگذارند.

یکی از راه‌های آسان و بدون دردسری که پیش روی صنعتگران قرار دارد تا ملک موردنظر خود را پیداکرده و کسب‌وکار راه‌اندازی کنند، مراجعه به سایت خریدوفروش کارخانه فعال در استان تهران یا کارگاه و سوله و دیگر املاک صنعتی هست. شهرک‌های صنعتی گزینهٔ بسیار مناسبی برای راه‌اندازی این نوع کسب‌وکارها هست.

فروش کارخانه فعال ارزان‌قیمت اطراف استان تهران

همان‌طور که میدانید شهرک‌های صنعتی که محل استقرار صنایع کوچک و متوسط هستند یکی از مهم‌ترین قطب‌های اقتصادی برای کشور به شمار می‌آیند. در تمام دنیا مؤثرترین بخش اقتصادی، کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی هستند که بیشتر فروش کارخانه‌های ارزان‌قیمت و فعال و در بین آن‌ها صنایع کوچک و متوسط از اهمیت ویژه برخوردارند و از مهم‌ترین موارد درآمدی صنعتی به شمار می‌آیند. به همین دلیل برای یافتن یک کارخانه ارزان‌قیمت اطراف استان تهران و قیمت مناسب برای راه‌اندازی یک خط تولید یا کسب‌وکار باید دقت کافی به خرج داد.

خوشبختانه این روزها بسیاری از مشاوران املاک اقدام به فعالیت در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی کرده‌اند تا صنعتگرانی که وقت کافی برای مراجعه به دفاتر مشاور املاک را ندارند با مراجعه به سایت خریدوفروش کارخانه در تهران یا املاک صنعتی ملک مدنظرشان را به‌راحتی پیدا کنند.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت karkhoneh.com ملک خود را در کمترین زمان پیدا کنید.

استقرار واحدهای صنعتی کوچک و متوسط با حداقل هزینه و حداکثر کارآمدی، شاهراه تحقق اقتصاد مقاومتی است چراکه شهرک‌های صنعتی به‌طورکلی یکی از بازوهای توانمند اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شوند.

شهرک‌های صنعتی نقش بسیار پررنگی در جذب سرمایه‌گذاری خارجی دارند. این شهرک‌ها تأثیر مستقیمی بر اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی دارند اما در گام نخست باید مشکلات تسهیلاتی واحدهای صنعتی مرتفع شود.

شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی به‌نوعی نقش کاتالیزور در فعالیت این واحدها و دستیابی به اهداف برقراری این مجموعه‌ها را دارا هستند.

عموم معضلات بخش‌های صنعتی به واقعی نبودن آمارهای موجود بازمی‌گردد لذا تلاش کردیم تا آمارهای حقیقی درزمینهٔ تعداد واحدهای تعطیل، نیمه تعطیل، در دست احداث و پیشرفت‌های حاصله تهیه کنیم. آمار تعداد نیروهای مشغول به کار و میزان تولید به‌صورت خود اظهاری از طریق واحدهای صنعتی جمع‌آوری می‌شود و در اختیار دولت قرار می‌گیرد تا بر اساس آمارهای دقیق تصمیمات نزدیک به واقعیت گرفته شود.

 

فروش کارخانه زیر قیمت،خرید کارخانه ورشکسته،فروش کارخانه های کوچک،فروش یا اجاره کارخانه،فروش کارخانه فعال،فروش کارخانه های کوچک،فروش کارخانه زیر قیمت،فروش کارخانه فعال،خرید کارخانه در تهران،واگذاری کارخانه،فروش کارخانه موادغذایی،فروش فوری کارخانه،فروش کارخانه فعال در کرج،فروش کارخانه تهران،فروش یا اجاره کارخانه،اجاره کارخانه فعال،اجاره کارخانه بهداشتی،اجاره سوله بهداشتی،اجاره کارخانه موادغذایی در تهران،اجاره کارخانه بسته بندی مواد غذایی،فروش کارخانه مواد غذایی،اجاره سوله مواد غذایی،اجاره سوله بسته بندی،کارخانه مواد غذایی اجاره،اجاره سوله مواد غذایی کرج،اجاره کارخانه بهداشتی،اجاره کارخانه در تهران،اجاره کارگاه تولید مواد غذایی،اجاره کارخانه مواد شیمیایی،اجاره کارخانه بهداشتی،

 

منبع : https://karkhoneh.com

  • حامد حسینی
  • ۰
  • ۰

سوله تاپ زیر مجموعه‌ای است از موسسه و  املاک صنعتی فتح که مدرن‌ترین و اولین مرکز املاک صنعتی در ایران می‌باشد. این مجموعه با دارابودن گسترده‌ترین فایلینگ املاک صنعتی در اقصا نقاط ایران و داشتن شعبه‌ها و نمایندگی‌ها در مناطق صنعتی ایران و همچنین پوشش کلیه مناطق و شهرک‌های صنعتی استان تهران در هر زمانی آماده ارائه و معرفی نمودن موارد (خرید سوله و اجاره سوله) از جانب مشتریان محترم می‌باشد.

دراین راستا سوله تاپ به عنوان مرجع جستجوی املاک صنعتی با هدف و خط مشی معرفی صحیح و متنوع زیر نظر مجرب‌ترین کارشناسان ملکی در فضایی تخصص محور اقدام به درج آگهی در محدوه‌ای گسترده در جای جای مناطق صنعتی استان تهران و ایران نموده است.

همچنین سوله ها تنها برای مصارف صنعتی به کار نمی روند بلکه در عالم ورزش نیز از سوله ها برای ساخت سالن های ورزشی چندمنظوره کوچک و محلی یا بزرگ و منطقه ای و حتی ملی استفاده می شود و فضای ورزش سرپوشیده را در اختیار علاقمندان و رشته های ورزشی مرتبط قرار می دهد.

سوله ها همچنین در بحران هایی نظیر سیل و زلزله نیز به کمک و امداد مردم می آیند و پناهگاه و اسکانی موقت برای رفع خطرات بلایای طبیعی خواهند بود.

سوله تاپ ؛ معرفی و خرید و فروش سوله ، رهن و اجاره سوله

دست آورد‌های املاک صنعتی فتح (سوله تاپ)

از ویژگی‌های این مجموعه که بر اساس کسب تجربه حاصل از تلاش بالغ بر ۳۰ سال فعالیت موثر می‌باشد تلفیق صحیح و کارشناسی محور روش‌های سنتی و مدرن املاک صنعتی می‌باشد. این مجموعه با گردآوری کارشناسان خبره ملکی مجرب و متخصص ودارابودن مشاورین حقوقی به صورت حضوری وتلفنی پذیرای مشتریان محترم و ارائه مشاوره فنی و تخصصی در کلیه ابعاد املاک صنعتی از جمله ارائه مشاوره حقوقی ومالیاتی و ثبت و شهرداری و جهادکشاورزی فروش سوله ، اجاره سوله و همچنین جذب سرمایه گذار و راه اندازی کارخانجات راکد و بوده و درآخر معرفی ملک صنعتی متناسب در خواست متقاضی بر اساس بودجه و متراژ ومحدوده میباشد و علاوه بر آن با گسترش فعالیت‌های شغلی در فضای اینترنت با ایجاد سوله تاپ گام بلندی را در جهت تسریع رفع نیاز مشتریان با در نظر گرفتن کلیه موارد تخصصی و فنی برداشته است.

سوابق و موفقیت‌های املاک صنعتی فتح (سوله تاپ)
املاک صنعتی فتح در طی سال‌ها فعالیت موثر موفق به دریافت تندیس‌ها و لوح‌های تقدیر متعددی از مقامات ومراجع ذیربط شده است که از نمونه‌های آن دریافت تندیس از شخص رئیس جمهورو... می‌باشد ضمنا آقای رحمن علی نژاد که مدیریت این مجموعه می‌باشد در راستای اجرای خط مشی حمایت از سرمایه گزاران و راه اندازی کارخانجات راکد وبه طور کلی حمایت از رونق در چرخه صنعتی مفتخر به دریافت عنوان کارآفرینی نمونه شده است چرا که یکی از اهداف این گروه با مدیریت شخص آقای علی نژاد حمایت از سرمایه گزاران جهت انتخاب بهترین مکان برای تولیداتشان در جهت اخذ بهترین تصمیم که نتیجه آن علاوه بر موفقیت سرمایه گزار موجب رونق املاک صنعتی و اشتغال زایی می‌باشد به اعتقاد ایشان صرفا راه اندازی یک کارخانه کار مهمی تلقی نمی‌گردد بلکه تهیه ومواداولیه تامین نیروی انسانی و دستیابی به بازارفروش و فائق آمدن بر قوانین دست وپاگیر مهمتر وچشم گیر می باشد.

 

منبع : خبرگزاری تابناک(قطره)

 

در ضمن برای اینکه اطلاعات بیشتری کسب نمایید پیشنهاد می کنیم بر روی لینک های زیر کلیک کنید در واقع مرتبط هستند با این موضوع :

 

http://kylermanb36925.shotblogs.com/-10535151
http://ricardojznb46925.diowebhost.com/49486845/
http://brookshwky35814.blog5.net/36385782/
http://gregoryvixk70368.fitnell.com/34743886/
http://trevorlymz36814.dbblog.net/26195219/
http://manuelhuhv14702.blogs-service.com/25714086/
http://daltonuhui69258.ezblogz.com/26016309/
http://trevorocpd47025.mpeblog.com/20018649/
http://shanekxly25814.articlesblogger.com/19828762/
http://tysonmznb36924.arwebo.com/19782574/

 

  • حامد حسینی
  • ۰
  • ۰

روشهای مختلفی برای اجاره سوله در تهران وجود دارد که می خواهیم شرح مختصری از آنها را به بهترین شکل ارائه دهیم:

کدام مناطق در تهران برای نگهداری مناسب هستند؟

تهران یک شهر بزرگ است و این منطقه در تهران سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را بسیار جذاب کرده است ، شما می توانید برای خرید سوله و انبار در مناطق مختلف سرمایه گذاری کنید اما سوال مهم این است که کدام مناطق برای نگهداری مناسب هستند؟ هنگام خرید انبار چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟ مکان های مناسب برای اجاره انبار کدامند؟ بعداً در این مقاله به همه این سالها پاسخ خواهیم داد.

معیار اصلی خرید انبار امنیت آن است

بعضاً ملاحظه می شود که مردم در مناطق مختلف شهر به دنبال خرید سوله مناسب برای کار خود هستند و به دلیل قیمت و مبلغ پایین ، مایل به سرمایه گذاری در هر مکان مناسب هستند. متأسفانه کمتر به این واقعیت توجه می شود که اولویت اصلی هم اجاره و هم خرید امنیت در منطقه محل انبار است. انبارهای امن تعرفه مشخصی دارند که بعداً در بعضی از مکانهای مناسب برای این موارد ذکر خواهیم کرد.

دستمزد ریخته
دارایی های صنعتی و فرصت های خوب سرمایه گذاری

خواص صنعتی می تواند یکی از بهترین مکان ها برای خرید و یا اجاره انبارها باشد. املاک صنعتی به دلیل همجواری یا فاصله از تهران قیمت های متفاوتی دارند که می توان به برخی از آنها اشاره کرد. به عنوان مثال ، شهر صنعتی چهاردانگه نزدیکترین شهر صنعتی به تهران است که از موقعیت سرمایه گذاری بسیار خوبی برخوردار است. در این شهر سوله ها و مراکز صنعتی با اهداف مختلف وجود دارد که بستر مناسبی را برای مشاغل کوچک فراهم کرده است. علاوه بر این ، فضای کوچک کارگاه ها و انبارها در این شهر بسیار زیاد است که توجه بسیاری از تولیدکنندگان و صنعتگران را به خود جلب می کند.

انبارهای عمومی مکان خوبی برای لوازم خانگی است

اگر قصد دارید یک فضای کوچک را برای مدت زمان محدود اجاره کنید ، می توانید از خدمات یک انبار عمومی استفاده کنید. انبارهای عمومی مکان مشترک خوبی را برای مستأجران فراهم می کند ، از جمله انبارهای بسیار کاربردی ، انبارهای کانتینر. کانتینرها محدود به انبارهای بزرگ و دائمی نیستند و به راحتی می توانند برای مدت زمان محدودی اجاره شوند. اجاره این انبارها روزانه محاسبه می شود بنابراین دیگر نگران اجاره انبارهای ثابت نخواهند بود. نامزدهای انبارهای کانتینری کسانی هستند که قصد اجاره انبارهای کوچک و جمع و جور را دارند ، بنابراین از این نوع انبارها استفاده می کنند.

درباره انبارهای مشترک بیشتر بیاموزید

انبارهای مشترک مکان خوبی برای افرادی است که به دلیل محدودیت زمانی ترجیح می دهند هزینه بیشتری برای اجاره انبارهای مشترک پرداخت کنند و از شر اجاره های طولانی مدت خلاص شوند. اجاره انبارهای مشترک مزایای بسیاری دارد که به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:
امنیت بالا: انبارهای مشترک دارای امنیت بالایی هستند که باعث می شود کارفرمایان تمایل بیشتری به اجاره انبارها داشته باشند.
جابجایی آسان: حضور کارفرما برای اجاره انبارهای مشترک الزامی نیست و نگهدارنده انبار مسئولیت انتقال کالا را با تایید کارفرما بر عهده دارد.
ارسال کالا: برای ارسال کالا به انبارهای عمومی ، کافی است کالا را از انبار در مناطق مختلف کشور یا حتی در سراسر جهان به درخواست کارفرما (برج) به صورت کتبی ارسال کنید.
عدم پرداخت هزینه های دولت: در انبارهای این نوع دیگر نیازی به پرداخت هزینه های دولت مانند مالیات و دارایی نیست و این یک مزیت بزرگ در هنگام اجاره انبارهای این نوع است.
انبارهای عمومی برای افرادی که قصد اجاره انبار را برای مدت محدود دارند و توانایی پرداخت هزینه آن را دارند مناسب است.

 

http://holdenshwk70369.blogdigy.com/-10702904
http://griffindvjx25814.getblogs.net/25605778/
http://elliottbqft03692.dsiblogger.com/25849054/
http://paxtonhwkx25814.ka-blogs.com/48270894/
http://louisqfth69258.aioblogs.com/48333663/
http://gregoryvlan81470.xzblogs.com/36824556/
http://judahethv14703.free-blogz.com/41759835/
http://knoxsjxm81470.widblog.com/48898688/
http://landenqfti69258.collectblogs.com/40951901/
http://cristianmbpd58147.total-blog.com/-21598962
http://andreukzo81470.mybjjblog.com/-11311001
 

  • حامد حسینی
  • ۰
  • ۰

مناطق مناسب برای اجاره سوله در تهران

همانگونه که می دانیم تهران شهر بزرگی است و شاید بتوان گفت که این مزیت در تهران سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را بسیار جذاب کرده است. برای اجاره سوله و انبار می توانید در مناطق مختلف سرمایه گذاری کنید ، اما سوال مهم این است که کدام مناطق برای نگهداری مناسب هستند؟ هنگام اجاره سوله و یا سایر املاک صنعتی به چه نکاتی باید توجه کرد؟ مکان های مناسب چه شرایطی دارد؟ در ادامه به همه این سوالات پاسخ خواهیم داد.

معیار اصلی اجاره سوله امنیت آن است

بعضی اوقات متوجه می شوید که مردم در مناطق مختلف شهر به دنبال اجاره یا خرید یک سوله مناسب برای کار خود هستند و به دلیل قیمت و مبلغ پایین حاضرند هر جا مکانی مناسب وجود دارد سرمایه گذاری کنند. متأسفانه کمتر به این واقعیت توجه می شود که اولویت اصلی اجاره امنیت خرید در منطقه محل انبار است. انبارهای امن تعرفه مشخصی دارند که بعداً در بعضی از مکانهای مناسب برای این موارد ذکر خواهیم کرد.


دارایی های صنعتی و فرصت های خوب سرمایه گذاری

خواص صنعتی می تواند یکی از بهترین مکان ها برای خرید و یا اجاره سوله ها باشد. املاک صنعتی به دلیل همجواری یا فاصله از تهران قیمت های متفاوتی دارند که می توان به برخی از آنها اشاره کرد. به عنوان مثال ، شهر صنعتی چهاردانگه نزدیکترین شهر صنعتی به تهران است که از موقعیت سرمایه گذاری بسیار خوبی برخوردار است. در این شهر سوله ها و مراکز صنعتی با اهداف مختلف وجود دارد که بستر مناسبی را برای مشاغل کوچک فراهم کرده است. علاوه بر این ، فضای کوچک کارگاه ها و انبارها در این شهر بسیار زیاد است که توجه بسیاری از تولیدکنندگان و صنعتگران را به خود جلب می کند.

انبارهای عمومی مکانی مناسب برای لوازم خانگی

اگر قصد دارید یک فضای کوچک را برای مدت زمان محدود اجاره کنید ، می توانید از خدمات یک انبار عمومی استفاده کنید. انبارهای عمومی فضای مشترک خوبی را برای اجاره مستاجر فراهم می کند ، از جمله انبارهای بسیار کاربردی ، انبارهای کانتینر. کانتینرها محدود به انبارهای بزرگ و ثابت نیستند و می توانند برای مدت محدودی اجاره شوند. اجاره این انبارها روزانه محاسبه می شود ، بنابراین آنها نگران اجاره انبارهای ثابت نخواهند بود. نامزدهای انبارهای کانتینری کسانی هستند که قصد اجاره انبارهای لوازم کوچک و جمع و جور را دارند ، بنابراین از چنین انبارهایی استفاده می کنند.

لینک مرتبط : https://b2n.ir/662387

  • حامد حسینی
  • ۰
  • ۰

سوله تاپ (soletop) زیرمجموعه موسسه املاک و مستغلات صنعتی فتح است که مدرن ترین و اولین مرکز املاک و مستغلات صنعتی در ایران است. این مجموعه دارای گسترده ترین اظهارنامه املاک و مستغلات صنعتی در ایران است و شعبات و نمایندگی هایی در مناطق صنعتی ایران و همچنین پوشش کلیه. مناطق صنعتی و شهرهای استان تهران در هر زمان آماده ارائه و ارائه موارد (خرید سوله و اجاره سوله) درخواستی مشتریان گرامی می باشد. وی تحت نظارت باتجربه ترین کارشناسان املاک و مستغلات ، در فضایی معطوف به تخصص ، تبلیغات را در محدوده وسیعی در مناطق مختلف صنعتی تهران و ایران قرار داد.

                                                                                                                                                           

دستاوردهای فتح در املاک و مستغلات صنعتی

 یکی از ویژگی های این مجموعه که بر اساس 30 سال تجربه موثر است ، ترکیب صحیح و کارشناسی شده از روش های سنتی و مدرن املاک و مستغلات صنعتی است ، این مجموعه کارشناسان باتجربه و متخصص املاک را گرد هم آورده و مشاوران حقوقی دارد. شخصی انتظار برای مشتریان گرامی و ارائه مشاوره فنی و تخصصی در همه ابعاد مالکیت صنعتی ، از جمله ارائه مشاوره حقوقی و مالیاتی ، ثبت نام ، جهاد شهرداری و کشاورزی ، فروش کانکس ، اجاره کانکس و غیره و همچنین جذب سرمایه گذاران و ایجاد کارخانه های راکد و غیره سرانجام ، معرفی مالکیت صنعتی متناسب با درخواست متقاضی بر اساس بودجه ، مساحت و مساحت است. از نظر فنی حذف شد.

تاریخچه و موفقیت املاک و مستغلات صنعتی فتح (تنها صفحه)

طی سالهای فعالیت م ،ثر ، املاک و مستغلات صنعتی فتح موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر از مقامات و مقامات مربوطه مانند دریافت تندیس از رئیس جمهور ... آقای رحمان علی نژاد ، مجری این مجموعه شدند. به منظور اجرای سیاست حمایت از سرمایه گذاران و ایجاد کارخانه های راکد و به طور کلی برای رونق در چرخه صنعتی ، ما افتخار دریافت عنوان کارآفرینی نمونه را داریم ، زیرا یکی از اهداف این گروه حمایت از سرمایه گذاران در مدیریت شخصی آقای آقای علی نژاد. وی معتقد است ، انتخاب بهترین مکان برای محصولات آنها برای تصمیم گیری بهتر ، نتیجه آن علاوه بر موفقیت سرمایه گذار ، منجر به رونق خواص صنعتی و ایجاد شغل شود ، او معتقد است که فقط ایجاد کارخانه نیست ، بلکه آماده سازی و عرضه نیروی کار و فروش در بازار. و غلبه بر قوانین دست و پا گیر اهمیت بیشتری دارد و جلب توجه می کند.

                   

شعب و نمایندگی های مالکیت صنعتی فتح

یکی از دلایل و ویژگی های عالی Sole Top برای تأمین نیاز داوطلبان در چرخه صنعتی ، داشتن شعبه و نمایندگی متعلق به مجموعه املاک و مستغلات صنعتی فتح است. فرصت های معرفی مالکیت صنعتی در تخته در یک محیط تخصصی افزایش می یابد و منجر به رضایت نامزدها و مشتریان محترم می شود.

 

روش ها و روش های ارتباط و مشاوره با املاک صنعتی فتح (SoleTop)

1- بازدید شخصی: 8 کیلومتر جاده مخصوص (نظامی) به ایران خودرو ، موسسه فتح و املاک و مستغلات صنعتی

2-آدرس وب را در بالا مشاهده کنید

3- تماس تلفنی با شماره های زیر: 02148200 -09202020444

لینک های مرتبط :

http://augustdtgv14703.shotblogs.com/-10412527
http://fernandogvjx25813.blogocial.com/--29335002
http://arthurarfp92581.onesmablog.com/--32578978
http://knoxobpd48147.tribunablog.com/-10643513
http://sethjymz36814.full-design.com/--37173143
http://cashsmeu14703.blog5.net/36077229/
http://johnnylzna36924.tinyblogging.com/--35589343
http://stephenkzoc47925.affiliatblogger.com/45355345/
http://reidmbpd47036.diowebhost.com/49176287/
http://donovanfmfu71470.fitnell.com/34423930/
http://edgarqesg59147.dbblog.net/25905345/
http://raymondocrf58147.pages10.com/--35461980
http://ricardopaoc47036.ezblogz.com/25705032/
http://titusmana46925.designertoblog.com/25329470/
http://reidqeth69258.mpeblog.com/19714718/
http://traviscqer03581.blogs-service.com/25403212/
http://travislbpe58147.bluxeblog.com/25980241/
http://rivershvj79258.articlesblogger.com/19527302/
http://brookscpes03682.arwebo.com/19480827/
http://edgaruiwj70258.blogerus.com/19605518/

 

  • حامد حسینی
  • ۰
  • ۰

اجاره سوله در شهرک صنعتی

در این مقاله ، پس از معرفی این سازه ها و کاربردهای آنها ، قصد داریم به ماهیت و روش اجاره سوله در شهرک صنعتی بپردازیم و زوایای مختلف این کار را بررسی کنیم.

بیایید با معرفی سوله شروع کنیم. از نظر معماری ، تمام بناهایی که در بالای آنها دارای یک قاب فلزی و یک سقف شیب دار است ، سوله نامیده می شود که در انگلیسی به آن سوله های صنعتی می گویند. سیلوها اغلب با ورودی و خروجی های بزرگشان مشخص می شوند و در مواردی مانند ساختمانهای صنعتی و کشاورزی مانند کارخانه ها ، انبارها ، آشیانه ها ، مغازه ها ، تعمیرگاه ها و مکان های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

جالب است بدانید که سوله ها بر اساس دهانه ها تقسیم می شوند و 5 نوع مختلف وجود دارد: سوله های تک باز ، سوله های چند بازشو با ستون های مشترک ، سوله های دو باز 88 ، سوله های طاق دار و سوله های چند ضلعی انواع مختلفی وجود دارد. لحظه های مختلفی در ساخت آنها وجود دارد که کارشناسان معماری هنگام ساخت سوله باید آنها را در نظر بگیرند و بی توجهی به این نکات می تواند خسارات مالی و حتی جانی زیادی را به دنبال داشته باشد. نقاطی مانند بار مرده (مانند برف) ، بارهای جانبی (مانند زمین لرزه و وزش باد) ، بار جرثقیل ، ارتفاع دیوار ، باز شدن و طول سایبان ، سطح سقف و سقف و پوشش دیوار مهمترین نقاطی هستند که باید توسط معماران در نظر گرفته شود. قرار داده شود

حال که کمی در مورد سوله ها اطلاعات دارید ، بیایید بپرسیم چگونه سوله ها را در تهران اجاره کنیم؟ و چرا کسی این کار را می کند؟ البته باید توجه داشت که اجاره سوله نوعی اجاره انبار است ، زیرا درصد بالایی از سوله های اجاره ای برای صاحبان آنها نقش انبار را بازی می کند ، اما در بسیاری از موارد متفاوت استفاده می شود. به عنوان مثال ، برای راه اندازی یک کارخانه تولیدی ، به چندین گزینه نیاز دارید که صاحبان آنها را مجبور به اجاره سوله های خود برای شروع کار خود می کنند.

نگرانی همه افرادی که می خواهند محصول یا کالایی تولید کنند نیاز به سوله یا انبار است ، خصوصاً اگر قصد دارند انبار لازم را در تهران داشته باشند.
روش های مختلفی برای اجاره سوله در تهران وجود دارد که قصد داریم شرح مختصری را به بهترین شکل ارائه دهیم:

کدام مناطق در تهران برای نگهداری مناسب است؟

تهران شهر بزرگی است و این منطقه در تهران سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را بسیار جذاب کرده است. برای خرید سوله و انبار می توانید در مناطق مختلف سرمایه گذاری کنید ، اما سوال مهم این است که کدام مناطق برای نگهداری مناسب هستند؟ هنگام خرید انبار به چه نکاتی باید توجه کرد؟ مکان های مناسب برای اجاره انبار چیست؟ در ادامه این مقاله به همه این سالات پاسخ خواهیم داد.

معیار اصلی خرید انبار امنیت آن است

بعضاً ملاحظه می شود که مردم در مناطق مختلف شهر به دنبال خرید سوله مناسب برای کار خود هستند و به دلیل قیمت و مبلغ پایین مایل به سرمایه گذاری در هر مکانی هستند که فضای مناسبی داشته باشد. متأسفانه کمتر به این واقعیت توجه می شود که اولویت اصلی هم اجاره و هم خرید امنیت در منطقه محل انبار است. انبارهای امن تعرفه مشخصی دارند که در زیر به برخی مکان های مناسب برای این امر اشاره خواهیم کرد.


خواص صنعتی و فرصت های خوب سرمایه گذاری

خواص صنعتی می تواند یکی از بهترین مکان ها برای خرید و یا اجاره انبارها باشد. خواص صنعتی به دلیل مجاورت یا دور بودن از تهران قیمت های متفاوتی دارند که می توان به برخی از آنها اشاره کرد. به عنوان مثال ، شهرک صنعتی چهاردانگه نزدیکترین شهر صنعتی به تهران است که از موقعیت سرمایه گذاری بسیار خوبی برخوردار است. در این شهر سوله ها و مراکز صنعتی با اهداف مختلف وجود دارد که بستر مناسبی را برای مشاغل کوچک فراهم کرده است. علاوه بر این فضای کوچک کارگاه ها و انبارها در این شهر بسیار زیاد است که توجه بسیاری از تولیدکنندگان و صنعتگران را به خود جلب می کند.

انبارهای عمومی مکان مناسب لوازم خانگی

اگر قصد دارید یک فضای کوچک را برای مدت زمان محدودی اجاره کنید ، می توانید از خدمات یک انبار عمومی استفاده کنید. انبارهای عمومی فضای مشترک خوبی را برای اجاره مستاجر فراهم می کند ، از جمله انبارهای بسیار کاربردی ، انبارهای کانتینر دار. ظروف به انبارهای بزرگ و ثابت محدود نمی شوند و می توان آنها را برای مدت زمان محدودی به راحتی اجاره کرد. اجاره این انبارها روزانه محاسبه می شود بنابراین نگرانی از بابت اجاره انبارهای ثابت ندارند. متقاضیان انبارهای کانتینری کسانی هستند که قصد اجاره انبارهای لوازم کوچک و جمع و جور را دارند ، بنابراین از این نوع انبارها استفاده می کنند.

درباره انبارهای مشترک بیشتر بیاموزید

انبارهای مشترک مکان خوبی برای افرادی است که به دلیل محدودیت زمانی و خلاص شدن از رانت های طولانی مدت ترجیح می دهند هزینه بیشتری برای اجاره انبارهای مشترک پرداخت کنند. اجاره انبارهای مشترک مزایای زیادی دارد که به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:
امنیت بالا: انبارهای مشترک از امنیت بالایی برخوردار هستند که باعث می شود کارفرمایان تمایل بیشتری به اجاره انبارها داشته باشند.
جابجایی آسان: برای اجاره انبارهای مشترک ، حضور کارفرما الزامی نیست و نگهدارنده انبارداری مسئولیت جابجایی کالا را با اجازه کارفرما بر عهده دارد.
ارسال کالا: برای ارسال کالا به انبارهای عمومی کافی است کالاهای انبار را به درخواست کتبی کارفرما (گنبد) به نقاط مختلف کشور یا حتی در سراسر دنیا ارسال کنید.
عدم پرداخت هزینه های دولت: در این نوع انبارها نیازی به پرداخت هزینه های دولت مانند مالیات و دارایی نیست و این یک مزیت بزرگ هنگام اجاره این نوع انبارها است.
انبارهای عمومی برای افرادی که قصد اجاره انبار را برای مدت زمان محدود دارند و توانایی پرداخت هزینه آن را دارند مناسب است.

 

 

 

  • حامد حسینی
  • ۰
  • ۰

ویژگی های بهترین ویژگی های اجاره برای مبتدیان
املاک و مستغلات نویدبخش این است که در سال 2020 به عنوان یک استراتژی برتر سرمایه گذاری باقی بماند. اگر به دنبال راهی برای کسب درآمد در سال جدید و بعد هستید ، قطعاً باید سرمایه گذاری در املاک اجاره ای را در نظر بگیرید. با این حال ، درست مثل هر آغاز دیگر ، شروع به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ترسناک به نظر می رسد. حتی از کجا شروع می کنید؟ چه ملکی خریداری می کنید؟ در کدام بازار؟ برای کمک به آن دسته از شما که آرزو دارید سرمایه گذار موفق در املاک و مستغلات شوید ، ما لیستی از 4 ویژگی مهم اولین ملک اجاره ای شما را برای شما فراهم آورده ایم تا آن را به یک سود آور تبدیل کند.

1. در یک بازار برتر املاک و مستغلات واقع شده است
بدون شک مکان مهمترین عامل تعیین کننده بازده سرمایه گذاری برای املاک اجاره ای است. بازاری که در آن ملک اجاره ای آینده شما واقع شده است ، قیمت خرید ، تقاضای اجاره و میزان اشغال آن را که می تواند جذب کند ، درآمد اجاره ای که می توانید انتظار داشته باشید و در نهایت سودآوری شما را تعیین می کند ، خواه به پول نقد در بازپرداخت پول و یا نرخ سقف نگاه کنید. بهترین مکان برای اجاره های سنتی (بلند مدت) با اقتصاد قوی در حال رشد با نرخ بالاتر از متوسط ​​، رشد مثبت جمعیت و قیمت مناسب ملک مشخص می شود. علی رغم آنچه ممکن است از دیگر سرمایه گذاران املاک و مستغلات شنیده باشید ، به عنوان یک مبتدی ، شما باید گزینه سرمایه گذاری خارج از کشور را در نظر بگیرید ، به خصوص اگر در یک بازار داغ و گران قیمت زندگی می کنید.

سایر عوامل مرتبط با موقعیت مکانی که باید هنگام خرید اولین اجاره خود به آنها توجه کنید ، عبارتند از مجاورت با حمل و نقل ، امکانات رفاهی ، زیرساخت های عمومی و فرصت های خرید. یافتن مستأجر خوب برای خانه ای واقع در کنار ایستگاه مترو ، یک مدرسه خوب و فروشگاه های مواد غذایی بسیار آسان تر از این است. علاوه بر این ، شما به عنوان یک سرمایه گذار جدید باید هدف خود را برای خرید ملک در بازار با نسبت متوسط ​​قیمت و اجاره قرار دهید. اگر از این اصطلاح بی اطلاع هستید ، این صرفاً متوسط ​​قیمت ملک در یک بازار تقسیم بر متوسط ​​اجاره سالانه است. شهرها و محله ها با نسبت متوسط ​​قیمت به اجاره - بین 16 تا 20 - به سرمایه گذاران این امکان را می دهد تا بین تقاضای اجاره و نرخ اجاره مصالحه کنند.

نکته آخر اینکه باید مکان هایی را در نظر بگیرید که از افزایش ارزش املاک و مستغلات بهره مند می شوند. یکی از مهمترین مزایای سرمایه گذاری در املاک اجاره ای نسبت به سایر استراتژی های سرمایه گذاری این است که شما می توانید هم در کوتاه مدت - از طریق درآمد اجاره - و هم در دراز مدت از طریق قدردانی درآمد کسب کنید. بنابراین ، شما باید جستجوی خود در بازار املاک و مستغلات را به مکان هایی متمرکز کنید که انتظار می رود در چند سال و دهه آینده افزایش طبیعی بالاتر از حد متوسط ​​را تجربه کنند. به این ترتیب ، پس از تصمیم به فروش املاک سرمایه گذاری خود ، کاملاً منفعلانه مقدار قابل توجهی درآمد کسب خواهید کرد.

2. قیمت مناسب و معقول
عامل مهم دیگر در بازگشت سرمایه در املاک و مستغلات ، قیمتی است که شما ملک اجاره ای را خریداری می کنید. به هر حال ، قیمت خرید در تمام معیارهای بازگشت سرمایه ، به یک شکل یا شکل دیگر ، وجود دارد. به طور کلی ، هرچه قیمت ملک پایین تر باشد ، بازده شما نیز بالاتر خواهد بود ، همه موارد دیگر برابر است.

برای مبتدیان ، یافتن ملک با قیمت متوسط ​​از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا به ندرت پس انداز زیادی دارند و گزینه های مالی کمتری دارند. تامین مالی ارزان تر از املاک و مستغلات آسان است ، به این معنی که شما به عنوان یک سرمایه گذار برای اولین بار فشار کمتری از وام دهندگان احساس خواهید کرد.

قبل از شروع به جستجوی املاک سرمایه گذاری برای فروش ، بنشینید و بودجه اختصاص دهید. محاسبه کنید که دقیقاً چقدر می توانید از پس هزینه های خود برای یک ملک سرمایه گذاری برآیید و یک برنامه مالی را تعیین کنید. پس از شروع لیست های املاک و مستغلات ، مطمئن شوید که بودجه خود را حفظ کنید ، مهم نیست. این تنها راه جلوگیری از پیش فرض پرداخت وام خود و اطمینان از سرمایه گذاری سودآور است.

علاوه بر این ، شما باید یک تحلیل مقایسه بازار از محله ای که قصد دارید در آن سرمایه گذاری کنید ، انجام دهید تا از ارزش منصفانه نوع ملکی که قصد خرید آن را دارید ، مطلع شوید. به چند ویژگی از همان نوع و اندازه که در چند ماه گذشته فروخته شده و همچنین در برخی از لیست های فعلی نگاه کنید. این به شما ایده خوبی می دهد که پرداخت اولین ملک اجاره ای خود چقدر منطقی است. به یاد داشته باشید که پرداخت بیش از حد سود شما را در پی خواهد داشت.

3. کوچک و ساده

به عنوان یک سرمایه گذار مبتنی بر املاک و مستغلات ، وسوسه خرید یک ملک بزرگ ، مجلل و پیشرفته را نگیرید. با تعدادی از مشکلات روبرو خواهید شد. اول از همه ، هزینه چنین املاک بسیار بیشتر است که باعث بهم ریختگی برنامه مالی شما و ایجاد چالش های مالی می شود. دوم ، املاک و مستغلات لوکس یک محدوده محدود است که فقط تعداد معدودی از مستاجران را به خود جلب می کند ، بنابراین اجاره دادن ملک شما بسیار دشوارتر خواهد بود. سوم ، مدیریت خواص بزرگ و پیشرفته دشوارتر است و تعمیرات و اصلاحات هزینه زیادی دارد. سرانجام ، هنگامی که تصمیم به فروش اولین ملک اجاره ای خود گرفتید ، یافتن خریدار برای یک ملک لوکس املاک و مستغلات چالش برانگیزتر خواهد بود.

بنابراین ، شما به عنوان یک سرمایه گذار برای اولین بار ، باید به ملکی که اجاره آن آسان ، مدیریت ساده ، نگهداری ارزان و فروش سریع است ، بچسبید.

4. در یک کشور خوب
یکی دیگر از ویژگی های اصلی بهترین املاک اجاره ای برای مبتدیان ، شرایط فعلی لیست است. تا وقتی که شما به دنبال یک راه حل درست نیستید ، باید به دنبال املاکی باشید که وضعیت عمومی خوبی دارند و هیچ مشکل عمده ای مانند زیرسازی ، سقف و غیره را نشان نمی دهند. خرید یک ملک سرمایه گذاری در یک شرایط خوب شما به عنوان یک مبتدی دو مزیت عمده دارید. اولاً ، نیازی نیست که منابع مالی محدود خود را صرف تعمیرات و تعمیرات کنید ، که این امر برای یک فرد غیرحرفه ای نیز می تواند بسیار وقت گیر و پیچیده باشد. دوم ، خرید چنین ملکی به این معنی است که می توانید بلافاصله اجاره آن را شروع کنید و هرچه زودتر اجاره خود را شروع کنید ، زودتر از سرمایه گذاری اجاره درآمد کسب خواهید کرد.

سال 2020 برای سرمایه گذاری در املاک اجاره ای عالی به نظر می رسد. برای استفاده از مزایای بیشماری که این استراتژی املاک و مستغلات فراهم می کند ، وقت آن است که برای اولین ملک اجاره ای خود برنامه ریزی کنید. فقط بر روی 4 ویژگی برتر که در بالا توضیح داده شده تمرکز کنید و در مسیر موفقیت در حرفه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات قرار خواهید گرفت.

https://v.ht/TBsWs

  • حامد حسینی
  • ۰
  • ۰

اجاره فضای اداری اغلب برای یک شرکت کوچک هزینه زیادی دارد. اما اگر هزینه های پنهان و محدودیت هایی که در بسیاری از اجاره ها نهفته است را درک نکنید ، می تواند بی دلیل گران باشد.

اولین چیزی که باید درک کنید این است که وقتی شما در مورد اجاره دفتر مذاکره می کنید ، صاحبخانه شما احتمالاً از این مزیت برخوردار است. اگر مثل اکثر مستاجران هستید ، هر پنج یا ده سال یک بار در مورد اجاره مذاکره می کنید و اجاره را در ردیف سایر هزینه های معمول و جاری کسب و کار قرار می دهید و پرداخت ماهانه را در مقابل جریان نقدی خود ارزیابی می کنید.

صاحبخانه در موقعیت دیگری است. تجارت آن اجاره فضا است و ساختمانها سرمایه اصلی آن هستند. صاحبخانه انگیزه بالایی برای برنامه ریزی بلند مدت و نوشتن اجاره نامه های محافظه کارانه را دارد که بازده دارایی آنها را به حداکثر می رساند. یک وکیل خوب در زمینه املاک و مستغلات می تواند به محافظت از منافع شما کمک کند ، اما اغلب اوقات مجهز به مشاوره در زمینه تجارت نیست. توافق های قابل قبول قانونی می تواند معاملات بد تجاری باشد.

خوشبختانه اگر زرنگ باشید و حقوق خاصی را حفظ کنید ، می توانید اجاره دفتر را به یک دارایی عظیم تبدیل کنید. در اینجا برخی از مقررات اجاره مبهم تری وجود دارد که از مالکان با هزینه مستاجر خود محافظت می کند.

فضا
فضای اداری با قیمت هر فوت مربع "قابل اجاره" معمولاً بسیار گرانتر از آن است که مستاجر انتظار دارد زیرا صاحبخانه ها ممکن است فضایی را که مستأجر غیرقابل استفاده می دانند در بر گیرند. به طور معمول ، شما قادر خواهید بود از 75 تا 90 درصد از هزینه ای که پرداخت می کنید استفاده کنید. این اختلاف ، ضریب خسارت ، به سه چیز بستگی دارد: پیکربندی فیزیکی دفاتر ، روش صاحبخانه برای اندازه گیری منطقه قابل اجاره و به طور فزاینده ، هوی و هوس مالک شما.

منطقه اجاره ای مطمئناً شامل بخشی از آسانسور ، کمد سرایداری ، لابی ، راه پله و موارد دیگر است. به اندازه کافی منصفانه با این حال آگاه باشید که برخی از ساختمانها ضریب تلفات بالاتری نسبت به ساختمانهای دیگر دارند. منحنی های زیبا یا زاویه های تیز ، بانکهای آسانسور که در مرکز ساختمان قرار گرفته اند و نه ستونها و ستونهای فراوان در فضای شما به ضریب افت بالاتر کمک می کنند.

علاوه بر این ، صاحبخانه ها اغلب روش های خاص خود را برای اندازه گیری منطقه قابل اجاره توسعه می دهند. به عنوان مثال یک صاحبخانه ممکن است از خارج یک دیوار خارجی به دیوار دیگر اندازه گیری کند و شامل مناطق "عمومی" مشکوک مانند شافت هوا باشد. به نظر می رسد برخی از ساختمان ها از گارگویل به گارگویل اندازه گیری می شوند - تزئینات نمای غیر مرتبط با فضای قابل استفاده یک مستاجر.

فراتر از این ، بسیاری از مالکان یک عامل ضرر خودسرانه ایجاد می کنند. هنگامی که آنها تعیین کردند که یک فضا چقدر بزرگ است ، آنها فقط تعداد را مثلاً با 25٪ تورم می کنند و سپس با آن منطقه قابل اجاره تماس می گیرند.
برای محافظت از خود ، ممکن است یک معمار استخدام کنید تا فضای مورد نظر شما را برای اجاره اندازه گیری کند و به شما بگوید آیا منطقه قابل استفاده نیازهای کسب و کار شما را برآورده می کند. معمار باید از یک استاندارد عمومی پذیرفته شده مانند استانداردی که توسط انجمن مالکان و مدیران ساختمان اتخاذ شده است استفاده کند ، بنابراین می توانید یک فضا را با فضای دیگر دقیقاً مقایسه کنید. سپس ، از هر شماره که صاحبخانه استفاده کند ، شما می دانید که برای هر فوت مربع قابل استفاده چه مبلغی پرداخت خواهید کرد و مبانی آگاهانه تری برای مذاکره خواهید داشت.

با تمدید اجاره ، مستاجر همچنین ممکن است دریابد که موجر فضا را "اندازه گیری مجدد" کرده و اکنون ادعا می کند که فضای آن بسیار بزرگتر است. یک صاحبخانه معروف منهتن به یک مستاجر گفت من می دانم فضای مستاجر 20٪ رشد کرده است. همچنین خواستار اجاره بهای بالاتر برای هر فوت مربع شد - یک ضربه مضاعف.

 

 

لینک مرتبط : 

https://b2n.ir/959807

https://b2n.ir/313953

  • حامد حسینی