Home Businesses Blog Directory بایگانی خرداد ۱۳۹۹ :: اسکلت فلزی در سوله

اسکلت فلزی در سوله

اسکلت فلزی سازه ها و خرید و فروش ، رهن و اجاره املاک صنعتی

اسکلت فلزی در سوله

اسکلت فلزی سازه ها و خرید و فروش ، رهن و اجاره املاک صنعتی

انتشار مطالب در مورد سازه های مختلف و انواع اسکلت های فلزی و و خرید و فروش ، رهن و اجاره املاک صنعتی به علاوه نگاهی به نظرات خوانندگان عزیز

پیوندهای روزانه

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

5 دلیل که نشان می دهند به متخصص سئو احتیاجی ندارید

اگر به یک دهه قبل برگشته و از متخصصین در مورد ضرورت سئو برای سایت خود سؤال می کردید، بدون شک همه یک صدا می گفتند که قطعاً به سئو نیاز خواهید داشت. البته هنوز هم بسیاری از متخصصین این عقیده را دارند که سئو مهم است؛ زیرا سئو، یکی از موثرترین و کم هزینه ترین روش های بازاریابی آنلاین است. پس اگر اینطور است چرا می گوییم نباید همه سایت ها را سئو کرد؟

سئو در مقایسه با تاثیرگذاری بالایی که دارد ارزان است ولی اگر دانش و تخصص کافی در مجموعه شما نباشد هزینه های سئو حداقل در شروع پروژه که تاثیر آن بر کسب و کار شما مشخص نشده بسیار بالا خواهد بود.

سئو همیشه بهترین راه حل نیست

برای کسب جایگاه مناسب در عبارت های پر رقابت و ارزشمند شما باید از یک متخصص سئو بهره بگیرید. متخصص سئو کاربلد هم کم است و هم گرانقیمت. در نتیجه نمی توان همیشه سئو را یک راه حلی جدانشدنی از رشد کسب و کار و افزایش فروش دانست.

در بسیاری موارد، منابع مورد نیاز برای پیاده سازی یک برنامه جامع سئو، در برابر بازگشت سرمایه ای که این کار به همراه خواهد داشت صرفه اقتصادی ندارد. بنابراین عملاً سئو برای این قبیل پروژه ها ضرورتی ندارد.

در ادامه به 5 دلیلی که نشان می دهند سایت شما به سئو (منظور سئوی حرفه ای است) احتیاجی ندارد خواهیم پرداخت.

1. کسی محصول یا خدمت شما را جستجو نمی کند

صرفاً با تولید محصول خوب نمی توان به موفقیت رسید، چون اگر نیازی برای آن نباشد محکوم به شکست است. آقای Tony Wright مدیرعامل WrightIMC در این رابطه می گوید: “مشتری ای داشتیم که یک کوله پشتی بسیار جالب طراحی کرده بود؛ این محصول هم کوله پشتی بود و هم صندلی. این محصول بسیار کاربردی و جالب بود و فرزندان من از آن خیلی خوششان آمد. ولی مشکل این بود که هیچ کس به دنبال کوله پشتی صندلی شونده نبود! اکثر مردم اصلاً نمی دانستند چنین چیزی وجود دارد.

با تحقیق در کلمات کلیدی متوجه شدیم سئوی سنتی موفقیت آمیز نخواهد بود، چون هیچ تقاضایی برای این نوع محصول وجود نداشت. به جای این کار یک کمپین افزایش آگاهی راه اندازی کردیم و از تبلیغات پولی در شبکه های اجتماعی و همچنین بازاریابی محتوا کمک گرفتیم. امروزه این محصول در اکثر فروشگاه های بزرگ لوازم ورزشی فروخته می شود. بنابراین حالا که برای محصول تقاضاء ایجاد کرده ایم، می توان کار سئو را انجام داد.”

2. محصول شما باید سریع به فروش برسد

بعد از ایمیل مارکتینگ (البته اگر به درستی و با کیفیت انجام شود)، سئو بیشترین میزان بازگشت سرمایه را دارد؛ ولی مهمترین مشکلِ سئو این است که برای اثربخشی باید زمان زیادی را صرف کنید. هر کسی که در یک پروژه موفق سئو مشارکت داشته می داند رسیدن به سودآوری تجاری از طریق سئو، حداقل 6 ماه زمان می برد.

سیاست های بازاریابی بعضی از شرکت ها اجازه نمی دهد اینقدر برای سئو صبر کنند. اگر باید محصول خود را سریع بفروشید، صرف هزینه برای یک کمپین تبلیغاتی بهترین گزینه است.

3. ماهیت سایت شما سازمانی یا خاص است

استراتژی سئو برای سایت های سازمانی (Enterprise) نیازمند مهارت های خاصی است. نه تنها باید در کار سئو یک حرفه ای تمام عیار باشید، بلکه باید مهارت های گفتاری و متقاعدکنندگی بسیار خوبی هم داشته باشید تا بتوانید کوچک ترین تغییرات را عملی کنید. معمولاً در اینگونه سازمان ها، افرادی تصمیم گیرنده هستند که اطلاعات درستی از سئو و استراتژی های آن ندارند.

حال فرض کنید اینگونه شرکت ها بخواهند از CMS های سازمانی هم استفاده کنند؛ واقعیت این است که CMS های سازمانی در نسخه آزمایشی کاملاً عالی به نظر میرسند اما وقتی آنها را پیاده سازی می کنید، معجونی درهم و ناهمگون بوجود می آید. سئو کردن چنین سایت هایی کار آسانی نیست؛ خصوصاً اگر سایت مورد نظر برای سازمانی باشد که برای عوض کردن یک متا تگ ساده باید از چهار نفر امضاء گرفت!

4. دائما در حال تغییر هستید

سئو کردن سایت هایی که همیشه در حال تغییر هستند بسیار دردسرساز است. اگر می خواهید رویدادی که قرار است برای اولین بار رخ دهد را ترویج کنید، به کمک سئوی سنتی نمی توانید بلیط های این رویداد را بفروشید. تا زمانی که رویداد در گوگل ایندکس شود جایگاه واقعی خود را کسب کند، رویداد تمام شده است!

این مسأله برای سایت هایی که فهرست کالاهای آنها همواره در حال تغییر است نیز صدق می کند. بنابراین کسب جایگاه برای محصولی که قرار است در در مدتی کوتاه فروخته شود، هدر دادن زمان و هزینه است. بسیاری از سایت ها به دنبال بازاریابی برای رویدادهایی هستند که فقط یک بار رخ می دهند؛ باید گفت که سئو راه حل خوبی برای این موارد نیست.

5. پول و منابع کمی دارید

اگر قرار بود کمپانی کوچکی راه اندازی کنیم و فقط 50 میلیون تومان بودجه برای بازاریابی در اختیار داشتیم، به هیچ عنوان روی انجام سئوی حرفه ای و همه جانبه حساب باز نمی کردیم. به جای این کار، حتماً اول پنج رکن اصلی سئو را روی سایت پیاده می کردیم بعد سراغ سئو می رفتیم. در غیر اینصورت فقط زمان و هزینه را هدر خواهیم داد. 

همچنین از اینکه سایت به خوبی برنامه نویسی شده اطمینان حاصل می کردیم و محصولات را به کمک شبکه های اجتماعی ترویج می دادیم. بعد مقدار کمی از بودجه را نیز صرف تبلیغات در شبکه های اجتماعی می کردیم. با انجام این کارها مسیر را برای سرمایه گذاری در سئو هموار می کنید. بله، سئو یک سرمایه گذاری است و ارزان به دست نمی آید. حتی اگر خودتان هم بخواهید سئو را انجام دهید باید ساعت ها زمان و هزینه صرف کنید، زمانی که می توانستید از آن برای بهبود کسب و کار خود استفاده کنید.

5 رکن اصلی سئو که بهتر است بشناسیم

هیچ شکی نیست که سئو برای بیشتر سایت ها مفید است. تقریباً همه شرکت ها می توانند با سئو سودآوری خود را افزایش دهند. ولی برای انجام این کار شما باید دانش و تخصص لازم را کسب کنید. در ادامه با 5 رکن اصلی که اجزای تشکیل دهنده سئو هستند آشنا شوید:

1- کدنویسی با استانداردهای سئو (Technical SEO)

درک ربات های گوگل از محتوای صفحه به واسطه کدهای HTML قرار گرفته در آن انجام میشود. برخی این کدها مستقیما اطلاعاتی را در مورد محتوای صفحه در اختیار ربات های خزنده قرار میدهند (head) و برخی دیگر هم برای کاربر نمایش داده شده و هم در تعیین موضوع صفحه توسط گوگل استفاده میشود (body).

رعایت استانداردهای سئو هنگام طراحی سایت میتواند تضمین کننده درک صحیح گوگل از محتوای صفحه و ارتباط داخلی صفحات سایت باشد. کلیه استانداردهای مورد نیاز سئو شامل تگه های HTML، بهینه سازی سرعت سایت، نشانه گذاری استاندارد و استفاده از AMP که باید در طراحی سایت شما رعایت شوند در کارگاه آموزش کاربردی سئو تکنیکال آموزش داده میشود.

2- بازاریابی محتوا (Content Marketing)

محتوایی که در سایت خود منتشر می کنید باید هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو بهینه شده باشد. مسیر بازاریابی محتوا از انتخاب کلمات کلیدی ارزشمند آغاز میشود ولی صرف شناخت کلمات نمیتواند تضمین کسب جایگاه در نتایج گوگل باشد.

برای کسب نتایج بهتر نیازمند آنالیز رقبا، تدوین استراتژی محتوایی، تعیین ساختار سایت (صفحات لندینگ برای هر کلمه)، شناخت الگوریتم های گوگل و البته نگارش صحیح محتوا مطابق با استانداردهای مفهوم گرایی هستیم. مسیر تدوین استراتژی و نگارش محتوای مفهومی در کارگاه آموزش حرفه ای سئو و تولید محتوا به صورت کامل بررسی و آموزش داده میشود.(آموزش بصورت خصوصی در محل شرکت شما)

3- آنالیز مداوم (SEO Tools)

تا زمانی که از عملکرد خود اطلاعی نداشته باشیم نمی توانیم میزان موفقیت خود را سنجیده و در مسیر بهبود آن حرکت کنیم. بنابراین داشتن یک برنامه مشخص برای آنالیز مداوم عملکرد، از بخش های جدایی ناپذیر بهینه سازی سایت و سئو محسوب میشود. برای بررسی وضعیت سئو سایت خود نیازمند ابزارهای مناسب هستیم. بهترین مرجع برای این کار ابزارهای معرفی شده توسط گوگل هستند.

ابزار Google Search Console به شما کمک میکند تا کلیه نقاط ضعف و قوت سایت را شناسایی کرده و از سلامت و امنیت آن مطمئن شوید. علاوه براین بهترین مرجع برای آنالیز دقیق جایگاه شما در کلمات کلیدی و میزان بازدید کسب شده از هرکدام گوگل وبمستر تولز است. شما میتوانید با شرکت در کارگاه آموزش گوگل وبمستر با کلیه امکانات و قابلیت های این ابزار ارزشمند آشنا شوید.

تحلیل آمار بازدید سایت و رفتار کاربران در آن از طریق ابزار قدرتمند Google Analytics انجام میشود که نحوه استفاده از آن به صورت کامل در آموزش ویدئویی Google Analytics قابل دریافت است.

4- به کارگیری تکنیک های بهبود جایگاه (Advanced Seo Techniques)

تهیه و انتشار محتوای ارزشمند به تنهایی نمیتواند موجب کسب جایگاه عالی در نتایج گوگل باشد. براساس آنالیزهای انجام شده در ابزارهای سئو میتوانیم نقاط ضعف و قوت سایت خود را به خوبی بشناسیم. یکی از این فاکتورها نرخ کلیک کاربران یا همان CTR در نتایج جستجو است. افزایش نرخ کلیک کاربران و فعالیت بیشتر اینها در صفحات سایت شما میتواند موجب بهبود جایگاه شما در نتایج جستجو شود.

کارگاه آموزش تکنیک های سئو روش هایی کاملا کاربردی برای افزایش زمان حضور کاربر در سایت، افزایش نرخ کلیک در نتایج جستجو، کاهش ضریب خروج، افزایش فعالیت کاربران در صفحه و … را به شما آموزش میدهد. بهبود این فاکتورها، نشان دهنده رضایت بالای کاربران از محتوای موجود در صفحات شماست که یکی از فاکتورهای مهم و تاثیر گذار از نظر الگوریتم رنک برین محسوب میشود.

5- لینک سازی هدفمند (Link Building)

مهمترین ابزار گوگل برای شناسایی صفحات ارزشمند و یا ایندکس صفحات جدید در اینترنت استفاده از لینک میان آنهاست. به خوبی می دانیم که برخورداری از یک شبکه قدرتمند لینک سازی داخلی و خارجی میتواند نقش بسزایی در کسب جایگاه بهتر در نتایج جستجو داشته باشد.

درست به همین دلیل گوگل حساسیت زیادی بر طبیعی بودن لینک سازی شما و نحوه ارتباط صفحات دارد اگر اصول و قواعد آن را به خوبی نشناسید ممکن است تاثیر معکوس بر جایگاه شما داشته باشد.

آموزش لینک سازی کلاه خاکستری به شما کمک میکند که با انواع لینک و تاثیر Anchor Text آشنا شده و درک درستی از استراتژی های لینک سازی داخلی و خارجی کسب کنید. فعالیت های خود را در شبکه های اجتماعی هدفمند کنید و روش های صحیح خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی را بیاموزید.

پیشنهاد ما

اگر منابع مالی کافی برای بهره گیری از یک متخصص سئو را ندارید، دو گزینه پیش روی شما خواهد بود. بهتر است زمان خود را صرف یادگیری سئو و استراتژی های کاربردی آن کنید تا با مدیریت پروژه در مجموعه خود هزینه ها را کاهش دهید و یا اینکه همین زمان و هزینه را صرف راه اندازی کمپین های تبلیغاتی هدفمند کنید. در ادامه مسیر و اطمینان از اینکه وضعیت کسب و کار شما خوب است، حتماً از یک متخصص سئو مشورت بگیرید.

بنظر شما برای سئو سایت خود باید آستین ها را بالا زده و تکنیک های آن را بیاموزیم یا بهتر است از همان ابتدا کار را به یک متخصص سئو مطمئن بسپاریم؟ نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع : https://websima.com/no-need-seo/#

  • حامد حسینی
  • ۰
  • ۰

سئو چیست؟

سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد. فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا لینک‌های ورودی به سایت شما از سایت‌های دیگر، گاهی اوقات حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت شما برای موتورهای جستجو را سئو مینامیم.

مهمترین سوالی که کاربران از خود میپرسند آن است که تعریف دقیق سئو چیست. سئو مجموعه فعالیت هایی است که در طراحی سایت، تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوا انجام میدهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای سایت جذب کنیم.

ولی سئو به همین جا ختم نمیشود عبارت SEO مخفف سه کلمه Search Engine Optimization است.

مفهوم سئو فقط مربوط به موتورهای جستجو نیست بلکه مناسب سازی سایت برای بازدیدکنندگان نیز از فاکتورهای اصلی آن میباشد. بطوریکه در چند سال اخیر سیاست‌های گوگل با انتظارات بازدیدکنندگان از سایت‌ها همسو شده است.

 

 تاثیر رفتار کاربران بر سئو چیست؟

الگوریتم های جدید گوگل به ویژه الگوریتم RankBrain تلاش میکنند تا رفتار کاربران هنگام جستجو را آنالیز کرده و متناسب با همان رتبه بندی نتایج را بهینه کنند. هر زمان کاربر عبارتی را در گوگل جستجو میکند و یک یا چند نتیجه موجود در پیشنهادات گوگل را انتخاب خواهد کرد. گوگل به انتخاب کاربران توجه زیادی خواهد کرد. بعنوان مثال اگر یک سایت در رتبه پایینی از نتایج گوگل باشد ولی کاربران زیادی بر روی آن کلیک کنند گوگل جایگاه این سایت را بهبود خواهد داد.

علاوه براین زمان حضور کاربران در یک سایت تا جستجوی دوباره در گوگل اهمیت ویژه ای خواهد داشت. از زمانیکه کاربر وارد سایت شما میشود تا زمانیکه مجدد همان عبارت یا عبارتی مشابه با آن را در گوگل جستجو میکند Dwell Time  نامیده میشود. اگر دوست دارید بدانید تاثیر رفتار کاربران بر سئو چیست پیشنهاد میکنیم مقاله RankBrain چیست را مطالعه کنید.

آکادمی وبسیما با برگزار دوره های حضوری در زمینه دوره آموزش سئو، آموزش گوگل وبسمتر و آموزش سئو کلاه خاکستری به شما کمک میکند که مجموعه ای ارزشمند از دانش و تجربه را در زمانی کوتاه کسب کرده و جایگاه خود را در نتایج جستجو بهبود دهید.

 

اهمیت سئو در چیست

اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنند. از این‌رو سئو مناسب کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است. علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار میدهند که آنها بدنبالش هستند، به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر نشان میدهد که ارزش سئو چیست و چرا باید به آن توجه کرد.

 کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو اهمیت بالایی دارند، تجربه نشان داده است که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل میتواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند. بازدید بدست آمده از روش های سئو بر هر نوع تبلیغ برتری داشته و در دراز مدت هزینه کمتری را نیز به شما تحمیل خواهد کرد.

چرا موتورهای جستجو نیاز به سئو دارند؟

گوگل موتوری هوشمند است ولی هنوز نیاز به کمک کاربران دارد، آنها همیشه در تلاشند تا نتایج بهتری را به کاربران اینترنتی ارائه دهند، با این حال محدودیت‌هایی در این مسیر وجود دارد که نیاز به سئو سایت را ایجاد میکند. سئو اشتباه میتواند شما را از دید کاربران پنهان کرده و تمام تلاش شما را هدر دهد، در نتیجه رقبای شما با محتوایی ضعیف تر بازدید و محبوبیت بیشتری داشته باشند.

ربات های خزنده گوگل فاکتورهای نسبتا مشخصی برای درک محتوای صفحه دارند که در صورت رعایت آنها شانس شما برای کسب جایگاه افزایش می یابد. این فاکتورها را اصطلاحا onpage seo می نامیم و برای موفقیت باید دقیقا بدانیم که این فاکتورها در سئو چیست. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم به بخش آموزش سئو در سایت مراجعه نمایید.

سئو کلاه سیاه و کلاه سفید

استفاده از تکنیک های سئو درجهت رضایت مشتریان و رعایت تمام قوانین و اصول در این مسیر را سئو کلاه سفید مینامند، ولی استفاده از ضعف موتورهای جستجو و تکنیک‌های فریب آنها در کنار عدم اهمیت به رضایت بازدیدکنندگان را روش کلاه سیاه میشناسند. هرچند ماه یکبار گوگل این تکنیک‌های کلاه سیاه را شناسایی کرده و سایتهایی که از این روش استفاده کرده‌اند را تنبیه خواهد کرد. برای دید بهتر نسبت به این مسئله مطالعه مقاله  ترفندهای سئو میتواند برای شما مفید باشد.

 

مهمترین مراحل سئو سایت چیست؟

سئو و بهینه سازی یک سایت فرآیندی زمانبر و مستمر است. تکنیک ها و روش های زیادی برای کسب جایگاه بهتر در نتایج گوگل وجود دارد که هر کدام میتوانند تاثیر مثبتی در این فرآیند داشته باشند. برای موفقیت در سئو هر سایت نیازمند 3 بازوی اصلی هستیم که عبارتند از:

سه بازوی اصلی برای موفقیت در سئو چیست

1- سئو تکنیکال

استانداردسازی کدنویسی سایت، رعایت اصول سئو در طراحی، نشانه گذاری استاندارد، بهینه سازی سرعت سایت، طراحی نسخه ریسپانسیو و مواردی از این دست را سئو تکنیکال می نامیم. برای شروع فعالیت های مرتبط با بازاریابی محتوا پیش از هر چیز به یک بستر قدرتمند و سایت استاندارد نیاز خواهیم داشت.

2- بازاریابی محتوا

فعالیت هایی شامل شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند، آنالیز رقبا، تدوین استراتژی محتوایی، تولید محتوای ارزشمند، برچسب گذاری و دسته بندی، لینک سازی داخلی و … را میتوان بخشی از فرآیند بازاریابی محتوا دانست. موفقیت در سئو بدون محتوا تقریبا غیرممکن است.

3- لینک سازی هدفمند

رعایت استانداردهای سئو تکنیکال و تولید محتوای ارزشمند میتواند شما را به صفحه اول نتایج گوگل برساند ولی برای کسب رتبه 1 و رقابت با سایت های قدیمی تر شما نیازمند لینک سازی خارجی برای سایت خود هستید. فعالیت در شبکه های اجتماعی، فروم های تخصصی، کامنت مارکتینگ، خرید بک لینک، خرید رپورتاژ آگهی و … را اصطلاحا SEO Off-page می نامیم.

 

بهترین روش برای یادگیری سئو چیست؟

فرآیند آموزش سئو کمی پیچیده و زمانبر است. معمولا شما زمانیکه به دنبال نکته یا موضوع خاصی هستید با یک مقاله آموزشی در حوزه سئو مواجه میشوید که اطلاعات دقیق ولی محدودی را در همان زمینه به شما عرضه میکند. با مطالعه این مقاله ممکن است به مبحث سئو علاقه مند شده و به دنبال مقالات و آموزش های بیشتری باشید.

مطالعه مقالات آموزشی ارزشمند و مفید است ولی یک ایراد اساسی دارد. بعد از مدتی ذهن شما را دچار تناقض و پراکندگی خواهد کرد. برای جلوگیری از این اتفاق پیشنهاد میکنیم پس از آنکه آشنایی اولیه با مفاهیم سئو کسب کردید به سراغ منابع جامع یا کتاب های آموزش سئو باشید. بهترین مسیر برای یادگیری سئو به شرح زیر است:

1- مطالعه یک کتاب پایه

کتاب های اینترنتی بسیاری هستند که مفاهیم اولیه و عمومی سئو را به شما آموزش میدهند. این کتاب ها به شما کمک میکنند که خیلی سریع با اصطلاحات رایج این حوزه آشنا شوید و مسیر صحیح برای شروع سئو را بیاموزید.

2- مطالعه مقالات یا مشاهده ویدئو تخصصی

پس از مطالعه کتاب شما آشنایی اولیه با مفاهیم را کسب میکنید ولی برای استفاده از آنها بهتر است که برای هرکدام وقت بیشتری گذاشته و مقالات تخصصی یا ویدئوهای آموزشی مرتبط با آن موضوع را بررسی کنید.

3- شرکت در دوره های آموزشی سئو

زمانیکه دانش و تجربه نسبی در زمینه سئو را کسب کردید دیگر صرف زمان برای یادگیری شخصی و مطالعه مقاله منطقی نیست. شما میتوانید با شرکت در دوره های تخصصی آموزش سئو در زمانی کوتاه دانش خود را تکمیل کرده و تکنیک های کاربردی زیادی را بیاموزید.

دوره جامع سئو monster

آکادمی وبسیما با طراحی دوره جامع سئو این فرصت را برای شما عزیزان فراهم کرده است که فرآیند یادگیری را در کمترین زمان ممکن و به صورت کاملا حرفه ای به پایان برسانید.

سوالات متداول سئو

در این بخش به سوالاتی که عموما در مورد سئو پرسیده میشود و دغدغه افراد در زمان آشنایی با این حوزه است پاسخ داده ایم:

1- برای رسیدن به رتبه 1 گوگل چقدر زمان لازم است؟

پاسخ به این سوال برای هر کسب و کار و سایتی متفاوت خواهد بود؛ بسته به میزان اعتبار و فعالیت های پیشین سایت شما، کلماتی که هدف گذاری کرده اید و وضعیت رقبا این زمان تعیین خواهد شد. ممکن است در یک حوزه بتوان در 3 ماه موفقیت های مهمی کسب کرد ولی در حوزه دیگری بیش از یک سال زمان لازم باشد.

2- قیمت خدمات سئو چقدر است؟

سئو یک محصول نیست بلکه مجموعه ای از خدمات تخصصی است در نتیجه نمیتوان قیمت مشخصی برای همه سایت ها در نظر گرفت. البته میتوان خدمات سئو را در دسته بندی های مختلفی شامل بهینه سازی سایت، بازاریابی محتوا، لینک سازی و … قرار داد و برای هرکدام هزینه مشخصی اعلام نمود.

قدم اول آنالیز دقیق سایت و تصمیم گیری در مورد خدمات مورد نیاز است که بر همین اساس میتوان تخمین درستی از قیمت ارائه نمود.

3- چه تضمینی برای رسیدن به رتبه 1 گوگل دارید؟

یکی از مهمترین درخواست های کارفرما ارائه تضمین برای رسیدن به رتبه 1 در کلمات کلیدی هدف است در حالیکه این کار کاملا اشتباه و حتی غیرقانونی است. هیچ تضمینی برای تعیین دقیق رتبه شما در بازه زمانی مشخص وجود ندارد چرا که اطلاعاتی از آپدیت های بعدی گوگل و میزان فعالیت رقبا در دست نیست. در واقع ارائه تضمین به کارفرما شانس پذیرش پروژه را افزایش میدهد ولی همانطور که خود گوگل نیز بارها اعلام کرده است این روش نوعی از کلاه برداری است.

منبع : https://websima.com/%d8%b3%d8%a6%d9%88-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/

  • حامد حسینی