Home Businesses Blog Directory بایگانی فروردين ۱۴۰۲ :: مطالب کاربردی

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

انچه برایم مفید است برای دیگران بازنشر میکنم

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پروژه زاگرس ابنیه همت

 

پروژه زاگرس چیتگر از پروژه های مسکونی – تجاری منطقه ۲۲ می باشد. این پروژه با چشم انداز فوق العاده ای که دارد، از بهترین پروژه ها برای سرمایه گذاری است.

 

پروژه زاگرس با توجه به مدیریت مجرب و کارآزموده، شرکت تعاونی ابنیه همت در حال پیشرفت است.

 

پروژه زاگرس با بهترین متریال ها و با کیفیت ترین مصالح اجرا می شود.

 

 

 

برج زاگرس چیتگر املاک صدف

 

 

 

به دلیل موقعیت بسیار مناسب و مجری حرفه ای، از پروژه زاگرس استقبال خوبی به عمل آمده است و متقاضیان زیادی دارد. این پروژه با استفاده از بهترین روش های ساخت و ساز اجرا خواهد شد.

 

پروژه زاگرس بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال واحد‌های لاکچری با ویو دریاچه هستند.

 

پروژه زاگرس یکی از بهترین پروژه های درحال ساخت منطقه 22 تهران می باشد.

 

این پروژه که در نزدیکی دریاچه چیتگر واقع شده است، توسط تعاونی ابنیه همت در حال ساخت بوده فرایند اجرایی آن به سرعت پیش می رود.

 

 

 

اگر به دنبال پیش فروش آپارتمان در چیتگر هستید پیشنهاد می کنیم که حتما این مقاله را کامل مطالعه فرمایید. 

 

(روی عبارت "پیش فروش آپارتمان در چیتگر" کلیک کنید)

 

 

 

پروژه زاگرس چیتگر

 

 

 

امکانات پروژه زاگرس منطقه 22

 

موقعیت اداری- سالن اجتماعات- کمد دیواری- اشپزخانه اپن- ریموت- پارکینگ- حیاط- ویو دریاچه چیتگر- آسانسور- سرمایش و گرمایش مرکزی(چیلر)- بالکن- سالن ورزشی- کف سرامیک- پنجره دوجداره upvc- لابی- پارکینگ- انباری- گرمایش مرکزی.

 

 

 

پروژه زاگرس منطقه 22

 

 

 

از ویژگی های پروژه زاگرس چیتگر

 

پروژه زاگرس چیتگر یکی از پروژه‌های مهم ساختمانی در منطقه 22 تهران است.

 

این پروژه با ویژگی‌های منحصر به فردی همچون طراحی مدرن و خلاقانه، استفاده از مواد با کیفیت و فناوری‌های مدرن، جذب توجه بسیاری از مشتریان و خریداران را به خود اختصاص داده است.

 

یکی از ویژگی‌های جذاب پروژه زاگرس چیتگر، نزدیکی به مراکز خرید و فروشگاه‌های بزرگ مانند مجتمع تجاری پاسارگاد، پارکینگ‌های عمومی و مراکز خدماتی همچون بانک‌ها و داروخانه‌ها می‌باشد.

 

این ویژگی موجب راحتی در دسترسی به خدمات و امکانات مختلف برای ساکنان و کاربران این پروژه می‌شود.

 

همچنین، پروژه زاگرس چیتگر با داشتن طراحی منحصر به فرد، معماری شیک و مدرن و چشم‌نواز، در اوایل سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسید و با توجه به وضعیت مناسب و خوبی که دارد، مورد استقبال خریداران و مشتریان خوش‌سلیقه قرار گرفته است.

 

 

 

پروژه زاگرس منطقه 22

 

 

 

میزان تحمل این پروژه در مقابل زلزله احتمالی

 

مطابق با اطلاعات منتشر شده، پروژه زاگرس چیتگر در منطقه 22 تهران با در نظر گرفتن مقاومت لازم در برابر زلزله و با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن، برای سازه‌های بتنی و فلزی از روش‌های ساخت پیشرفته بهره گرفته شده است.

 

در این پروژه، با رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی، سازه‌ها و تجهیزات برای تحمل زلزله در نظر گرفته شده و برای ایجاد مقاومت بالا در برابر زلزله، از مواد با کیفیت و مقاوم مانند بتن مسلح و فولاد استفاده شده است.

 

با توجه به اینکه این پروژه در منطقه‌ای با بار زلزله بالا و مشابه دیگر پروژه‌های ساختمانی در تهران واقع شده است، تلاش شده است تا با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و با استفاده از نرم‌افزارهای مهندسی، ساختاری بسیار ایمن و مقاوم در برابر زلزله ایجاد شود.

 

 

 

سازنده برج زاگرس چیتگر

 

سازنده پروژه زاگرس  تعاونی ابنیه همت ؛ یکی از سازندگان خوشنام و معتبر منطقه 22 می باشد.

 

این تعاونی که از سابقه درخشانی برخودار است پروژه های لکسون و پروژه فرزانگان را در کارنامه خود دارد که جزو بهترین پروژه های منطقه 22 به شمار می روند. 

 

علاوه بر پروژه زاگرس؛ پروژه البرز و پروژه الوند نیز توسط این تعاونی در حال اجرا می باشد که تمامی این پروژه ها گزینه های مناسب و مورد اعتمادی برای سرمایه گذاری در منطقه 22 می باشند.

 

تعاونی ابنیه همت از با سابقه ترین و معروف ترین تعاونی های ساخت و ساز مسکن، در منطقه ۲۲ تهران است.

 

این تعاونی رزومه ای بسیار قطور و معتبر دارد. به خاطر خوش سابقه و حرفه ای بودن تعاونی ابنیه همت، عضو گیری پروژه های زیر نظر تعاونی به سرعت انجام و تکمیل می شود.

 

از پروژه های زیر نظر تعاونی ابنیه همت دو پروژه در حال ساخت، پروژه فرزانگان و پروژه لکسون را میتوان نام برد. پروژه زاگرس را هم به تازگی در دست گرفته است و مطمئنا به خوبی و طبق جدول زمان بندی، آن را ساخته و تحویل می‌ دهد.

 

ادامه مطلب

 

  • حامد حسینی