Home Businesses Blog Directory بایگانی آبان ۱۴۰۱ :: مطالب کاربردی

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

انچه برایم مفید است برای دیگران بازنشر میکنم

۳ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

املاک منطقه 22 تهران 1- پیش فروش آپارتمان در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران (سرمایه گذاری در منطقه 22) 2- رهن و اجاره مسکن در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران 3- خرید و فروش آپارتمان و خانه در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران 4- خرید و فروش و مشارکت در ساخت زمین های هکتاری (بزرگ) و قطعات 200 متر به بالا در شهرک گلستان جهت اطلاع به مشاورین املاک منطقه 22 مراجعه نمایید.

منطقه 22 در غربی ترین پهنه کلان شهر تهران واقع گردیده است. این منطقه از شمال به دامنه های زیبای رشته کوه البرز ،از شرق به بلوار دهکده المپیک و رود دره ی زیبای جوانمردان، از جنوب به اتوبان تهران –کرج و از غرب تا اراضی وردآورد گسترده شده است. این منطقه از نظر موقعیت جغرافیایی با داشتن بیشترین سرانه فضای سبز شهری شامل پارک بزرگ چیتگر، دریاچه ی شهدای خلیج فارس و پارک بزرگ لتمان کن همچنین با توجه به ورودی هوای تهران از استان البرز و کوه های منتهی به جاده چالوس، دالان هوای پاک تهران می باشد. تازه تاسیس بودن منطقه، سرمایه گذاری های نوین بخشهای دولتی و خصوصی در این منطقه، این منطقه را بسیار جذاب و سودآور نموده است. از اینرو ما نیز در کنار شما برای یک سرمایه گذاری مطلوب داشته هایمان را گردآورده ایم و شما را به این بهشت سرمایه گذاری دعوت می نمائیم.

خرید ملک منطقه ۲۲ تهران شهرک گلستان ، برج های اطراف دریاچه چیتگر

 

بهترین فایل های رهن اجاره و خرید ملک منطقه ۲۲ را در وب سایت املاک منطقه ۲۲ ملاحظه نمایید.

 

اگر قصد اجاره دادن آپارتمان و یا املاک تجاری خود در منطقه ۲۲ تهران را دارید

و یا به دنبال رهن و اجاره واحد مسکونی ، تجاری ، اداری و یا خرید ملک در منطقه ۲۲ شامل محله های :

شهرک گلستان ( راه آهن ) ، دهکده المپیک ، بلوار کوهک ،

برج های نزدیک دریاچه ، آزادشهر ، وردآورد شمالی و … می باشید،

بر روی این لینک کلیک کنید

    • حامد حسینی
    • ۰
    • ۰

    چگونه با عایق صدا برای پمپ صدای پمپ آب را کم کنیم

    سر و صدای زیاد پمپ آب موجب نارضایتی افراد زیادی شده است و آنها را به فکر فرو برده که چگونه صدای پمپ آب فشار قوی را کم کنیم. بهترین کار برای به حداقل رسانیدن این سر و صدا قرار دادن عایق صدا برای پمپ آب میباشد. ابتدا باید مشخص شود این صدا به علت وجود یک مشکل درون دستگاه است و یا به صورت نا خواسته رخ می دهد. نصب صحیح، درست و قرار گرفتن دستگاه در جای مناسب تا حد زیادی از بروز این صدا به شکل ناخواسته جلوگیری می کند، در بسیاری از موارد که پمپ آب از نظر فنی مشکلی نداشته باشد با قراردادن این دستگاه درون یک جعبه که عایق صدا می باشد این مشکل برطرف می شود. اما اگر از نظر فنی مشکل داشت بهتر است از متخصصین این وسیله برای رفع آن کمک گرفت.

    چرا فشار پمپ آب کم می شود

    برخی افراد از کم بودن فشار پمپ آب گله می کنند و می پرسند چرا فشار کم می شود، بهتر است برای رفع این مشکل و پاسخ به آن بهتر است پمپ آب را به دقت بررسی کرد. برخی اوقات این دستگاه صنعتی خوب عمل می کند و مشکل از فشار آب شهری می باشد یا علم شیرهای خانه گرفته است،  اما در بعضی مواقع مشکلات فنی که در پمپ وجودارد مثل شکستن بلبرینگ یا خراب شدن الکتروموتور موجب این اتفاق می شود. 

    • حامد حسینی
    • ۰
    • ۰

    ثبت نام در آزمون تیزهوشان یکی از مهمترین موضوعاتی است که والدین به فکر فرزندان خود هستند و از هیچ تلاشی برای راه یبابی دانش اموزشان به مدارس تیزهوشان دریغ نمیکنند.

    آنچه که در مسئله ثبت نام تیزهوشان و سایر مراحل آن میبایست مورد توجه ویژه قرار بگیرید اینست که نام نویسی آزمون تیزهوشان و چگونگی موفقیت در این آزمون تیزهوشان تحت نظر یک مشاور تحصیلی - آموزشی با تجربه باشد.

    ثبت نام تیزهوشان

    راهنمای ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان


    متقاضیان ورود به مدارس تیزهوشان می بایست برای شرکت در آزمون ورودی این مدارس در موعد مقرر ثبت نام با کسب اطلاعات مرتبط از طریق دریافت و مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان، جهت انجام فرآیند نام نویسی اقدام نمایند.

    برای این کار دانش آموزان متقاضی ورود به پایه هفتم یا دهم بایستی با در دست داشتن مدارک ثبت نام تیزهوشان جهت درج مشخصات خواسته شده و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان از طریق درگاه اینترنتی مربوطه فرآیند نام نویسی خود را به انجام رسانند. همچنین دانش آموزان پایه هفتم می توانند از طریق سایت hoosh.medu.ir نیز نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

    با مراجعه به درگاه ورود به آزمون های وزارت آموزش و پرورش به نشانی azmoon.medu.ir، بر روی یکی از عبارت های "سمپاد پایه هفتم" و یا "سمپاد پایه دهم" کلیک کنید. 

    در سطح اینترنت سایت های زیادی فعال هستند که هر کدام در بخش مربوطه خود امار و اخبار و اطلاعات را در حوزه مدارس و دانشگاه ها منتشر میکنند.

    یکی از این سایت ها سامانه خبرینو است که توانسته در طی چند سال فعالیت و انتشار بهترین و به موقع ترین خبرها را برای متقاضیان ورود به مدارس تیزهوشان خدمات خوبی را ارائه دهد. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

    • حامد حسینی