Home Businesses Blog Directory بایگانی تیر ۱۴۰۰ :: مطالب کاربردی

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

انچه برایم مفید است برای دیگران بازنشر میکنم

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

معرفی بهترین وکیل ملکی در تهران
شما می توانید، با مراجعه به دفتر حقوقی و داوری عدالت گستر فتح واقع در اقصی نقاط تهران از خدمات حقوقی و وکالتی وکلای متخصص ما برخوردار شوید. موسسه حقوقی عدالت گستر فتح  متشکل از وکلای مجرب و متخصص ملکی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با داشتن دانش و تجربه در دعاوی مربوط به املاک تهران می تواند به عنوان وکیل یا مشاور در کنار شما باشد. وکلای متخصص ما از هیچ کوششی به منظور احقاق حقوق قانونی شما دریغ نخواهند کرد. امیدواریم؛ مطلب فوق که توسط تیم تحریریه گروه حقوقی عدالت گستر فتح تنظیم و ارائه گردیده است مورد مطالعه و استفاده شما قرار گرفته باشد..

به کدام وکیل ملکی در تهران مراجعه کنیم؟
در بسیاری از موارد دیده شده است که تمام سرمایه زندگی وی از دست می رود. به منظور پیشگیری از چنین زیان هایی می توانید پیش از انجام هرگونه معامله مربوط به املاک تهران با وکلای رسمی دادگستری مشورت نمایید. وکلای رسمی دادگستری و متخصص در زمینه ملکی با بررسی دقیق اسناد و مدارک و همچنین مفاد قرارداد تنظیم شده از ایرادات و مشکلات حقوقی بعدی جلوگیری کرده به نحوی که حقوق قانونی شما تضییع نخواهد شد. پیش از انجام معامله یا هرگونه اقدام حقوقی در دعاوی ملکی مربوط به املاک تهران به کدام وکیل مراجعه کنیم؟

دعاوی مربوط به املاک تهران کدام است؟ به طور کلی دعاوی مربوط به املاک تهران میتواند مربوط به عین یا منفعت ملک باشد. دعاوی مربوط به عین دعاوی ناشی از قراردادهای ناقل مالکیت نظیر خرید و فروش از طریق بیع و صلح است، و دعاوی مربوط به منفعت اختلافات ناشی از قرارداد اجاره خواهد بود. تخلیه، خلع ید، رفع تصرف عدوانی و ممانعت از حق و مزاحمت ملکی، مطالبه اجرت المثل ایام تصرف، الزام به تحویل ملک، الزام به تنظیم سند رسمی انتقال و غیره.

مطلب کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک نمایید :

http://urly.ir/AglQb

  • حامد حسینی
  • ۰
  • ۰

بدون تردید ، یکی از مهمترین ویژگیهای افراد موفق ، به ویژه در زمینه اقتصاد ، داشتن اطلاعات مناسب است. البته در بخشهای تخصصی، این افراد اغلب برای پیشبرد کار خود به مشاوره کارشناسان مجرب و باتجربه متوسل می شوند.

یکی از موارد تخصصی نکات قانونی خرید و فروش املاک و مستغلات به ویژه املاک و مستغلات صنعتی مانند فروش سوله  یا رهن و اجاره سوله است که مشاوره با یک متخصص در این زمینه ضروری است.

با توجه به اینکه موسسه و املاک صنعتی فتح در این زمینه جزء معتبرترین و قدیمی ترین ها در این حوزه می باشد برای خرید سوله یا هر ملک صنعتی و تجاری توصیه میشود به آنجا مراجعه کنید. وب سایت این موسسه  https://soletop.ir است.

هنگام خرید سوله یا کارخانه که بسیار متفاوت از املاک مسکونی مانند آپارتمان، خانه های قدیمی یا املاک و مستغلات است، نکات مهمی می بایست مد نظر قرار گیرد.

در این مقاله به نکاتی اشاره می کنیم که از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

هنگام خرید سوله صنعتی، اگر در داخل شهر صنعتی واقع شده باشد، قبل از تنظیم هرگونه سوگندنامه یا توافق نامه، حتماً به دفتر هیئت مدیره آنجا مراجعه و از شرایط و امکانات موجود مطلع شوید. در اینجا می توانید از بدهی های احتمالی یا مسائل حقوقی یا رهن ملک مطلع شوید و سپس اقدام به خرید کنید.

یکی از مهمترین مراحل خرید سوله قیمت آن است که تحت تأثیر عوامل زیادی قرار دارد:

• یکی از این عوامل کیفیت مواد بکار رفته در اجزای سوله است.

• ابعاد و اندازه سوله که عمدتا با افزایش طول و عرض سوله افزایش می یابد.

بنابراین در هنگام خرید سوله، فروشنده در وهله اول نمی تواند رقم دقیقی را بیان کند و باید قیمت سوله را با در نظر گرفتن عوامل مختلفی که در برخی موارد ذکر کردیم ، تعیین کند.

پس از تعیین قیمت سوله و توافق با فروشنده در مورد خرید سوله، که شامل مذاکرات اولیه و در نهایت عقد قرارداد و گرفتن کد رهگیری می باشد.

در زمان خرید سوله باید به نوع کاربرد و ابعاد آن توجه کنید تا سودآوری داشته باشد. قسمتهایی با اندازه های مختلف اغلب برای ساخت سوله های صنعتی و ساختمانهای صنعتی استفاده می شود و این ابعاد به همراه وزن به نوع استفاده هر واحد صنعتی بستگی دارد. مهمترین عامل در ساخت ساختمانهای صنعتی محل قرارگیری آنهاست، همچنین در مورد ساخت سوله از نظر سرعت باد و بارش برف، دهانه انبار ، ارتفاع ستونها و ساخت جرثقیل های سقفی باید در نظر گرفته شود.

برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

https://www.isna.ir/news/1400040302042/

  • حامد حسینی