Home Businesses Blog Directory اجاره سوله در شهرک صنعتی :: مطالب کاربردی

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

انچه برایم مفید است برای دیگران بازنشر میکنم

  • ۰
  • ۰

اجاره سوله در شهرک صنعتی

در این مقاله ، پس از معرفی این سازه ها و کاربردهای آنها ، قصد داریم به ماهیت و روش اجاره سوله در شهرک صنعتی بپردازیم و زوایای مختلف این کار را بررسی کنیم.

بیایید با معرفی سوله شروع کنیم. از نظر معماری ، تمام بناهایی که در بالای آنها دارای یک قاب فلزی و یک سقف شیب دار است ، سوله نامیده می شود که در انگلیسی به آن سوله های صنعتی می گویند. سیلوها اغلب با ورودی و خروجی های بزرگشان مشخص می شوند و در مواردی مانند ساختمانهای صنعتی و کشاورزی مانند کارخانه ها ، انبارها ، آشیانه ها ، مغازه ها ، تعمیرگاه ها و مکان های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

جالب است بدانید که سوله ها بر اساس دهانه ها تقسیم می شوند و 5 نوع مختلف وجود دارد: سوله های تک باز ، سوله های چند بازشو با ستون های مشترک ، سوله های دو باز 88 ، سوله های طاق دار و سوله های چند ضلعی انواع مختلفی وجود دارد. لحظه های مختلفی در ساخت آنها وجود دارد که کارشناسان معماری هنگام ساخت سوله باید آنها را در نظر بگیرند و بی توجهی به این نکات می تواند خسارات مالی و حتی جانی زیادی را به دنبال داشته باشد. نقاطی مانند بار مرده (مانند برف) ، بارهای جانبی (مانند زمین لرزه و وزش باد) ، بار جرثقیل ، ارتفاع دیوار ، باز شدن و طول سایبان ، سطح سقف و سقف و پوشش دیوار مهمترین نقاطی هستند که باید توسط معماران در نظر گرفته شود. قرار داده شود

حال که کمی در مورد سوله ها اطلاعات دارید ، بیایید بپرسیم چگونه سوله ها را در تهران اجاره کنیم؟ و چرا کسی این کار را می کند؟ البته باید توجه داشت که اجاره سوله نوعی اجاره انبار است ، زیرا درصد بالایی از سوله های اجاره ای برای صاحبان آنها نقش انبار را بازی می کند ، اما در بسیاری از موارد متفاوت استفاده می شود. به عنوان مثال ، برای راه اندازی یک کارخانه تولیدی ، به چندین گزینه نیاز دارید که صاحبان آنها را مجبور به اجاره سوله های خود برای شروع کار خود می کنند.

نگرانی همه افرادی که می خواهند محصول یا کالایی تولید کنند نیاز به سوله یا انبار است ، خصوصاً اگر قصد دارند انبار لازم را در تهران داشته باشند.
روش های مختلفی برای اجاره سوله در تهران وجود دارد که قصد داریم شرح مختصری را به بهترین شکل ارائه دهیم:

کدام مناطق در تهران برای نگهداری مناسب است؟

تهران شهر بزرگی است و این منطقه در تهران سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را بسیار جذاب کرده است. برای خرید سوله و انبار می توانید در مناطق مختلف سرمایه گذاری کنید ، اما سوال مهم این است که کدام مناطق برای نگهداری مناسب هستند؟ هنگام خرید انبار به چه نکاتی باید توجه کرد؟ مکان های مناسب برای اجاره انبار چیست؟ در ادامه این مقاله به همه این سالات پاسخ خواهیم داد.

معیار اصلی خرید انبار امنیت آن است

بعضاً ملاحظه می شود که مردم در مناطق مختلف شهر به دنبال خرید سوله مناسب برای کار خود هستند و به دلیل قیمت و مبلغ پایین مایل به سرمایه گذاری در هر مکانی هستند که فضای مناسبی داشته باشد. متأسفانه کمتر به این واقعیت توجه می شود که اولویت اصلی هم اجاره و هم خرید امنیت در منطقه محل انبار است. انبارهای امن تعرفه مشخصی دارند که در زیر به برخی مکان های مناسب برای این امر اشاره خواهیم کرد.


خواص صنعتی و فرصت های خوب سرمایه گذاری

خواص صنعتی می تواند یکی از بهترین مکان ها برای خرید و یا اجاره انبارها باشد. خواص صنعتی به دلیل مجاورت یا دور بودن از تهران قیمت های متفاوتی دارند که می توان به برخی از آنها اشاره کرد. به عنوان مثال ، شهرک صنعتی چهاردانگه نزدیکترین شهر صنعتی به تهران است که از موقعیت سرمایه گذاری بسیار خوبی برخوردار است. در این شهر سوله ها و مراکز صنعتی با اهداف مختلف وجود دارد که بستر مناسبی را برای مشاغل کوچک فراهم کرده است. علاوه بر این فضای کوچک کارگاه ها و انبارها در این شهر بسیار زیاد است که توجه بسیاری از تولیدکنندگان و صنعتگران را به خود جلب می کند.

انبارهای عمومی مکان مناسب لوازم خانگی

اگر قصد دارید یک فضای کوچک را برای مدت زمان محدودی اجاره کنید ، می توانید از خدمات یک انبار عمومی استفاده کنید. انبارهای عمومی فضای مشترک خوبی را برای اجاره مستاجر فراهم می کند ، از جمله انبارهای بسیار کاربردی ، انبارهای کانتینر دار. ظروف به انبارهای بزرگ و ثابت محدود نمی شوند و می توان آنها را برای مدت زمان محدودی به راحتی اجاره کرد. اجاره این انبارها روزانه محاسبه می شود بنابراین نگرانی از بابت اجاره انبارهای ثابت ندارند. متقاضیان انبارهای کانتینری کسانی هستند که قصد اجاره انبارهای لوازم کوچک و جمع و جور را دارند ، بنابراین از این نوع انبارها استفاده می کنند.

درباره انبارهای مشترک بیشتر بیاموزید

انبارهای مشترک مکان خوبی برای افرادی است که به دلیل محدودیت زمانی و خلاص شدن از رانت های طولانی مدت ترجیح می دهند هزینه بیشتری برای اجاره انبارهای مشترک پرداخت کنند. اجاره انبارهای مشترک مزایای زیادی دارد که به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:
امنیت بالا: انبارهای مشترک از امنیت بالایی برخوردار هستند که باعث می شود کارفرمایان تمایل بیشتری به اجاره انبارها داشته باشند.
جابجایی آسان: برای اجاره انبارهای مشترک ، حضور کارفرما الزامی نیست و نگهدارنده انبارداری مسئولیت جابجایی کالا را با اجازه کارفرما بر عهده دارد.
ارسال کالا: برای ارسال کالا به انبارهای عمومی کافی است کالاهای انبار را به درخواست کتبی کارفرما (گنبد) به نقاط مختلف کشور یا حتی در سراسر دنیا ارسال کنید.
عدم پرداخت هزینه های دولت: در این نوع انبارها نیازی به پرداخت هزینه های دولت مانند مالیات و دارایی نیست و این یک مزیت بزرگ هنگام اجاره این نوع انبارها است.
انبارهای عمومی برای افرادی که قصد اجاره انبار را برای مدت زمان محدود دارند و توانایی پرداخت هزینه آن را دارند مناسب است.

 

 

 

  • ۹۹/۰۸/۰۵
  • حامد حسینی

اجاره سوله در تهران

نظرات (۱)

پاسخ:
سلام دوست عزیز
سپاس از ابراز لطف و محبتتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی