Home Businesses Blog Directory خرید کارخانه ، تجربه من و نکات مهم آن :: مطالب کاربردی

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

انچه برایم مفید است برای دیگران بازنشر میکنم

  • ۰
  • ۰

افرادی که برنامه ریزی می کنند ، به تحقیق و بررسی توجه می کنند و در نهایت درباره آنها تصمیم می گیرند و عمل می کنند ، همیشه قادر به دستیابی به نتیجه خوب یا دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده خواهند بود.
در زمینه خرید کارخانه ای که مالکیت صنعتی محسوب می شود ، فرد یا خریدار می تواند بررسی های کاملی را انجام دهد و سپس اقدام به خرید کند.
قبل از هر چیز باید ذکر کنم که برای خرید کارخانه از طریق یکی از آشنایان خود که فردی کاملاً محترم و شناخته شده است به وب سایت کارخونه هدایت شدم و پس از بررسی موارد متعدد و مشاوره با مدیران سایت کارخونه ، کارخانه را خریداری کردم. من به آنها گفتم که اکنون ، دو سال پس از این پرونده ، ما کاملا از معامله من راضی هستیم.
البته سایت دیگری به نام ایران کارخانه وجود دارد که سایت بسیار خوبی است یا سایت املاک صنعتی سوله که وب سایت خوبی نیز هست اما در بین این وب سایت ها سایت کارخانه را دوست داشتم زیرا کارشناسان آنجا با دقت بسیار توضیح می دهند که بسیار باتجربه هستند. . و البته افراد شایسته ای نیز وجود دارند.
اگر قصد خرید کارخانه دارید ، می خواهم توجه شما را به نکات مهم در این زمینه جلب کنم:
شما یک کارخانه خواهید خرید. قبل از شروع به خرید کارخانه ، همه چیز را بررسی کنید و جای هیچ گونه تردیدی باقی نگذارید. اگر به تمام س questionsالات پاسخ منطقی و قانع کننده ای دارید و نکات قانونی را به خوبی تسلط دارید ، در این صورت مطمئن باشید که قادر خواهید بود کارخانه مناسب نیاز خود را انتخاب کنید.

 مجوزها و قوانین مربوطه را بدانید
محدودیت ها و مجوزهایی را که منطقه شما باید خرید و فروش کارخانه ها را بررسی کند. به عنوان مثال ، بسیاری از شهرها و محله ها فاصله مشخصی را از خط املاک یا خط حصاری که کارخانه باید از آن دور باشد تعیین می کنند. این می تواند تعیین کند که چه نوع و اندازه کارخانه را می توانید خریداری یا ایجاد کنید. همچنین ، آیا شما باید فرم یا مجوز خاصی ارائه دهید یا خیر؟ یا این مجوزها را باید به کدام مراکز تحویل داد؟

هدف از خرید کارخانه چیست؟
به چگونگی استفاده از کارخانه بیندیشید تا به شما در داشتن بهترین اندازه و ویژگی های کارخانه کمک کند. آیا شما یک کارخانه برای کارگاه یا باغبانی می خواهید که می خواهد وقت زیادی را در کارخانه بگذراند؟ اگر می خواهید زمان زیادی را در آن بگذرانید ، حتماً نور ، تهویه و نیاز به سقف استاندارد را در نظر بگیرید. بسیاری از سوله ها دارای ویژگی های اضافی مانند پنجره هایی هستند که دارای نورگیرهای تمام قد هستند.

یا فقط کالاها را ذخیره کنید؟ اگر چنین است ، چه نوع ذخیره سازی؟ تجهیزات بزرگ و حجیم؟ آیا مقدار تقریبی کالا یا تجهیزات با منطقه کارخانه متناسب است؟

همچنین به یاد داشته باشید که چگونه از کارخانه برای تعیین نوع و محل درهای کارخانه برای شما مناسب تر است. اگر وسایل بزرگ را ذخیره می کنید ، حتماً به دنبال کارخانه های دو درب کاملاً باز باشید. برای دسترسی راحت تر به همه تجهیزات ، آیا باید درهای شما در قسمت کوتاهتری از کارخانه قرار گیرد تا فضای "پارکینگ" مستقیم تر و عمیق تری برای شما فراهم کند؟

اندازه و ابعاد کارخانه
مساحت و اندازه کارخانه تقریباً در هر سایزی موجود است. همیشه اندازه ای بزرگتر از آنچه فکر می کنید ، برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال ، اگر فکر می کنید فضای موجود برای کالاها 1000 متر مربع است ، شما یک کارخانه به قیمت حدود 1250 متر مربع خریداری خواهید کرد.

برای کل فضای ذخیره سازی ، نیازهای مکان فعلی خود را تخمین بزنید و برای تأمین نیازهای ذخیره سازی آینده 25٪ آن را افزایش دهید. فقط بخاطر داشته باشید که ممکن است بعضی مناطق دارای قوانین و مقرراتی باشند که شما را از ساختن هر چیزی بالاتر از خط حصار منع می کند ، بنابراین همیشه بپرسید که آیا پس از خرید کارخانه ساخت برج مخابراتی بی سیم یا داخلی امکان پذیر است؟ این را مرور کنید
پایه کارخانه
مهمترین قسمت کارخانه شما ، صرف نظر از نوع و اندازه کارخانه ای که خریداری می کنید ، پایه و اساس شماست. گیاه شما باید روی یک سطح صاف ساخته شود ، در غیر این صورت ممکن است در آینده مشکلات ساختاری وجود داشته باشد.

بعضی از تولیدکنندگان دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه ساخت پایه ای را که مخصوص کارخانه ای است که خریداری کرده اید ارائه می دهند. اگر کارخانه شما حاوی دستورالعمل های پایه نیست و هیچ کتاب محاسبه ای وجود ندارد ، حتماً تحقیق کنید و با یک متخصص واجد شرایط مشورت کنید تا تمام جنبه های فنی طراحی کارخانه را شامل شود و معمولاً از استانداردهای مناسب و تجربه فنی برخوردار باشید و اطمینان حاصل کنید که کارخانه شما چنین کاری نمی کند. برای جلوگیری از نشت آب به کارخانه در منطقه کوچک است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی