Home Businesses Blog Directory به دنبال سرمایه گذاری هوشمندی؟ خرید سوله :: مطالب کاربردی

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

انچه برایم مفید است برای دیگران بازنشر میکنم

  • ۰
  • ۰

خرید سوله های صنعتی می توانند در بهترین ، اما نادیده گرفته شده ، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات قرار بگیرند. بازگشت سرمایه با ساختاری مانند این معمولاً بهتر از یک ساختمان مسکونی کلنگی است.

فرهنگ علاقه مندان به سوله در چندین کشور برای افرادی که از ساختن سوله و گذراندن وقت در آنها برای استراحت لذت می برند ، وجود دارد. در استرالیا و نیوزیلند مجله هایی وجود دارد به نام The Shed ، انجمنی برای علاقه مندان به آلونک (انجمن مردان Shed Men) و کتابی با عنوان Men and Sheds. )منبع : https://en.wikipedia.org/wiki/Shed )

سوله های صنعتی پتانسیل و مزایای زیادی دارند که ممکن است شما در نظر نگرفته باشید. اگر به دنبال ساختمانی برای خرید با بازگشت سرمایه شدید هستید ، استفاده از آن آسان خواهد بود و یا یافتن مستاجر برای آن ، به دنبال سوله صنعتی نباشید.

آنها مقرون به صرفه هستند

سوله های صنعتی این مزیت را دارند که نسبتاً ارزان قیمت برای خرید هستند ، اما فروش آنها با قیمت بالاتر از مبلغی که برای آن پرداخته اید آسان است. ساخت آنها بسیار ارزان است ، به لطف مواد ارزانتری که می توان از آنها استفاده کرد. یک سوله صنعتی می تواند با مقداری عظیم کمتر از یک ساختمان اداری در همان اندازه ساخته شده با آجر و ملات ساخته شود که به مواد بسیار گران تری احتیاج دارد. با تشکر از این ساختمان مقرون به صرفه و قیمت خرید مقرون به صرفه ، یک سوله صنعتی می تواند منجر به بازده بیشتر سرمایه و زمان کوتاهتر برای بازپرداخت سرمایه اصلی شما شود.

 

بسیاری از سوله های صنعتی با فولاد ساختاری ساخته می شوند. این ممکن است در هنگام ساخت گران تر از سایر مواد باشد اما در طولانی مدت قاب فولادی مقرون به صرفه است. به دلیل عدم نگهداری مورد نیاز برای نگهداری از فولاد سازه ای در شرایط مناسب ، یک سوله صنعتی ساخته شده با این سرعت بسیار کندتر از ساختمانهای ساخته شده با مواد دیگر پیر می شود. فولاد شکاف ، تار ، ترک یا پوسیدگی نخواهد داشت ، بنابراین نیازی به تعمیر یا جایگزینی پرهزینه ندارد.

اگر تمایل به مطالعه ادامه این مقاله دارید روی این لینک کلیک نمایید.

  • ۹۹/۱۱/۰۵
  • حامد حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی