Home Businesses Blog Directory به کدام وکیل ملکی در تهران مراجعه کنیم؟ :: مطالب کاربردی

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

انچه برایم مفید است برای دیگران بازنشر میکنم

  • ۰
  • ۰

معرفی بهترین وکیل ملکی در تهران
شما می توانید، با مراجعه به دفتر حقوقی و داوری عدالت گستر فتح واقع در اقصی نقاط تهران از خدمات حقوقی و وکالتی وکلای متخصص ما برخوردار شوید. موسسه حقوقی عدالت گستر فتح  متشکل از وکلای مجرب و متخصص ملکی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با داشتن دانش و تجربه در دعاوی مربوط به املاک تهران می تواند به عنوان وکیل یا مشاور در کنار شما باشد. وکلای متخصص ما از هیچ کوششی به منظور احقاق حقوق قانونی شما دریغ نخواهند کرد. امیدواریم؛ مطلب فوق که توسط تیم تحریریه گروه حقوقی عدالت گستر فتح تنظیم و ارائه گردیده است مورد مطالعه و استفاده شما قرار گرفته باشد..

به کدام وکیل ملکی در تهران مراجعه کنیم؟
در بسیاری از موارد دیده شده است که تمام سرمایه زندگی وی از دست می رود. به منظور پیشگیری از چنین زیان هایی می توانید پیش از انجام هرگونه معامله مربوط به املاک تهران با وکلای رسمی دادگستری مشورت نمایید. وکلای رسمی دادگستری و متخصص در زمینه ملکی با بررسی دقیق اسناد و مدارک و همچنین مفاد قرارداد تنظیم شده از ایرادات و مشکلات حقوقی بعدی جلوگیری کرده به نحوی که حقوق قانونی شما تضییع نخواهد شد. پیش از انجام معامله یا هرگونه اقدام حقوقی در دعاوی ملکی مربوط به املاک تهران به کدام وکیل مراجعه کنیم؟

دعاوی مربوط به املاک تهران کدام است؟ به طور کلی دعاوی مربوط به املاک تهران میتواند مربوط به عین یا منفعت ملک باشد. دعاوی مربوط به عین دعاوی ناشی از قراردادهای ناقل مالکیت نظیر خرید و فروش از طریق بیع و صلح است، و دعاوی مربوط به منفعت اختلافات ناشی از قرارداد اجاره خواهد بود. تخلیه، خلع ید، رفع تصرف عدوانی و ممانعت از حق و مزاحمت ملکی، مطالبه اجرت المثل ایام تصرف، الزام به تحویل ملک، الزام به تنظیم سند رسمی انتقال و غیره.

مطلب کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک نمایید :

http://urly.ir/AglQb

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی