Home Businesses Blog Directory از ازمون تیزهوشان ششم به هفتم چه میدانید؟ :: مطالب کاربردی

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

انچه برایم مفید است برای دیگران بازنشر میکنم

  • ۰
  • ۰

بسته به روح و توانایی های دانش آموز انواع مختلفی از مدارس وجود دارد. مدارس دولتی ، مدارس دولتی ، معادن ، غیرانتفاعی و استعدادها ... شرایط مختلفی در پذیرش دانش آموزان در هر یک از آنها وجود دارد. در زیر مدارس با استعداد و مسابقات با استعداد را به کلاس 6-7 در نظر خواهیم گرفت.

این مدارس دانش آموزان کلاس هفتم را با معاینه دانش آموزان از کلاس ده و دو با معاینه کلاسهای مختلف دریافت می کنند. از جمله تست ها:

6-7 تست ظرفیت برای دسترسی به کلاس هفتم
آزمون کامل برای نمرات 7-8 برای دسترسی به کلاس 8
9-10 تست با استعداد برای ورود به کلاس 10
لازم به ذکر است که ، ساده ترین راه برای 6-7 ساده ترین راه برای به دست آوردن امتحانات با استعداد در مدرسه است.

برای ثبت نام در یک آزمون با استعداد ، باید از مدیران مدرسه به یک رمز عبور نیاز داشته باشید. به یاد داشته باشید ، شما نمی توانید بدون رمز عبور وارد سیستم Unaccompancy شوید. همچنین ، تنها شخصی که به رمز عبور همگام سازی فرزند شما دسترسی دارد این است که این یک مدیر مدرسه مسئول سیستم آموزش همزمان است.

نحوه اعمال آزمون برای نمرات 6-7
پس از روند ثبت نام ، مهمترین چیز برای دانشجویان و خانواده ها امتحان است. البته با حساسیت و تفاوت وی ، این آزمون جدی ترین آزمون دانشگاهی برای دانشجویان است و ما باید دو چیز را پشت سر بگذاریم:

تسلط بر مباحث آزمون و سطح ضریب هوشی مناسب
EQ بالاتر وجود دارد
بیشتر خانواده ها شاید اشکالی نداشته باشد. با این حال ، به دلایل خوب ، لحظه دوم ثابت می کند که آزمایشات سن دوم و 6-7 انتخاب بسیار مهمتر است.

منابع تست با استعداد
در سال 2016 ، امتحان مسابقه برای دانشجویان با استعداد ، پاسخ به موضوعات دانشگاهی (مهارت های دانشگاهی) و روشنفکران (ظرفیت تحلیلی) بود.با این حال ، در سال 2017 ، طبق تصمیم غیر منتظره آموزش ، این دیدگاه فقط سؤالات روشنفکران (آزمون راون) بود. اما از آنجا که اعلام کرده است که این آزمون در سال 2018 در سال 2018 اعلام شده است ، سؤالات طبیعی و ریاضی کم و بیش در قسمت اول آزمون استفاده می شود. بنابراین ، ممکن است تغییراتی در مسابقه ششم-6 از رقابت Tizhoshan در سال 2019 ایجاد شود.

چند ساعت در هفته برای امتحان موفقیت آمیز 6-7 نیاز دارید؟
برنامه ریزی دوره روزمره یا هفتگی به پارامترهای زیادی بستگی دارد. البته برای همه متفاوت است. با این حال ، توجه به موارد زیر کمک خواهد کرد.

ناگهان ، دانش آموزان ششم نمی توانند فشار را بر سن تحمل کنند ، بنابراین به تدریج مطالعات خود را افزایش می دهند.
به یاد داشته باشید ، فرزند ما قبل از کلاس 6-7 امتحان با استعدادی داده است ، بنابراین کودکی فرزند خود را در مدارس با استعداد قربانی نکنید. البته در این حالت موفقیت ایجاد نمی شود.
آگاهی از کودکان در این سن در چنین شرایطی است ، اگر آنها مجبور به خواندن شوند ، تولید نمی شوند.
چگونه می توان به جلسه 6-7 یک آزمون با استعداد توجه کرد؟
قبل از شروع آزمایش ، نیم ساعت در آنجا باشید.
به دلیل مدت طولانی یک بطری شربت عسل و چندین تاریخ برای دانش آموز خود تهیه کنید.
دانش آموز باید شب گذشته از نوشیدن زیاد دور باشد. این مشکل را به طور جدی دریافت کنید ، در جلسه آزمون ، بیشتر وقت دانش آموزان را در اتاق آزمون می گذرانید.
برای کاهش استرس با فرزند خود صحبت کنید. به یاد داشته باشید ، این رقابت جدی ترین آزمایش دانش آنها است. تأکید کنید که سؤالات برای دیگران دشوار است.روز قبل از آزمون، مطالعه را متوقف کنید و فعالیت بدنی کم خطری مانند رفتن به پارک یا استخر را به صورت خانوادگی آغاز کنید.
فراموش نکنیم که در این چند دقیقه آزمون می توانیم نتیجه تمام تلاش هایمان را بگیریم. پس نکات بالا را جدی بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 6-7 می توانید به سایت و شبکه های اجتماعی مرکز مشاوره بهه مراجعه کنید.

  • ۰۱/۰۶/۳۰
  • حامد حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی