Home Businesses Blog Directory آنچه پیرامون ثبت نام و آزمون تیزهوشان نیاز هست بدانید :: مطالب کاربردی

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

انچه برایم مفید است برای دیگران بازنشر میکنم

  • ۰
  • ۰

3 عامل لازم برای قبولی در آزمون تیزهوشان:
انگیزه و هدف
منابع آموزشی مناسب
برنامه ریزی، تلاش و پشتکار
اگر هر سه فاکتور را دارید، به شما تبریک می گویم، شما یک رهگذر با استعداد خواهید بود. اما اگر یکی از این عوامل وجود نداشته باشد، ممکن است به آنچه می خواهید نرسید.

انگیزه و هدف شما به شما کمک می کند راه خود را بشناسید و بدانید به چه چیزی خواهید رسید. اینجاست که باید بهترین منابع را برای تست استعدادها داشته باشید. در نهایت تلاش و پشتکار شما منجر به موفقیت خواهد شد.
بهترین و موثرترین راه برای قبولی در آزمون تیزهوشان
مسافری که می خواهد به مقصدی برسد باید از شرایط جاده به خوبی آگاه باشد. و باید بداند که این جاده چقدر خطرناک است، هوا چگونه است، برای مسافرت چه وسایلی را باید همراه داشته باشد و ... اگر پر است. دانستن مسیر اگر این کار را نکنید، ممکن است در نیمه راه با مشکل مواجه شوید. یا به سختی خود را نجات می دهید و انرژی زیادی صرف می کنید یا گم می شوید و مقصد خود را به کلی از دست می دهید.

اینجاست که اهمیت یک مشاور حرفه ای با استعداد مشخص می شود. کسی که قبلاً این مسیر را طی کرده و با همه پیچ و خم ها آشنا است می تواند بیشترین کمک را به شما کند. او می تواند قوانینی را که باید رعایت کنید را به شما نشان دهد. بایدها و نبایدها برای رسیدن به مقصد با پیروزی. پس سعی کنید تا حد امکان از افرادی که اطلاعات کاملی از این روش دارند کمک بگیرید. ما در آموزش اوج به تمامی سوالات آموزشی و راهنمایی شما پاسخ خواهیم داد تا با خیال راحت این مسیر را طی کنیدپس از امکانات ارائه شده توسط موسسه آموزشی به جناب آقای مهندس آگارلو موسس موسسه آموزشی موسسه اوج نهایت استفاده را ببرید. باهوش باش
اولین و مهمترین قدم برای قبولی در آزمون تیزهوشان 9-10 و آزمون نمونه دولتی 9-10 داشتن روش مطالعه صحیح است. بارها شنیده ایم که دانش آموزان می گویند «دیگر حوصله درس خواندن ندارم» یا «احساس می کنم هر چه بیشتر بخوانم کمتر یاد می گیرم» یا «این مطالب را بارها خوانده ام اما اصلاً یاد نمی گیرم». " یا "وقتی در حین مطالعه به خواب میروم" "و جملاتی از این دست.
آیا مطالعه و درک مطالب به قدری دشوار است که دانش آموزان برای یادگیری مجبور به خواندن چندین بار باشند؟ یا خواباندن دانش آموزان در حین مطالعه کسل کننده است؟ متأسفانه حقیقت این است که دانش آموزان ما اطلاعات کافی در مورد نحوه صحیح مطالعه ندارند.
اولین قدم برای مطالعه بهتر و بهینه، یادگیری روش صحیح مطالعه است.

  • ۰۱/۰۶/۳۱
  • حامد حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی