Home Businesses Blog Directory منابع آزمون مدارس تیزهوشان پایه نهم به دهم-رایگان :: مطالب کاربردی

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

انچه برایم مفید است برای دیگران بازنشر میکنم

  • ۰
  • ۰

زمان و نحوه ثبت نام سنجش هوش تیزهوشان

زمان ثبت نام سنجش هوش تیزهوشان کی می باشد؟ نیمه دوم بهمن تا نیمه اول خرداد

نحوه ثبت نام سنجش هوش تیزهوشان چگونه می باشد؟ بصورت اینترنتی

سایت ثبت نام سنجش هوش تیزهوشان کدام هست؟ سایت hoosh.medu.ir

شرایط ثبت نام سنجش هوش تیزهوشان چیست؟ توضیح در ادامه مقاله

هزینه ثبت نام سنجش هوش تیزهوشان چقدر می باشد؟ مبلغ 15 هزار تومان

مراحل ثبت نام سنجش هوش تیزهوشان به چه صورت می باشد؟ به صورت چند مرحله ای (توضیح در ادامه مطلب)

کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان کی توزیع میشه؟ یک هفته قبل از آزمون

منابع آزمون سنجش هوش تیزهوشان کدام هست؟ هوش – استعداد – خلاقیت

همانطور که میدانید آزمون سنجش هوش مختص دانش آموزان پایه ششم می باشد که قصد ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان را دارند و در واقع جایگزین آزمون تیزهوشان ششم به هفتم مدارس تیزهوشان شده است. اگر بخواهیم واقع بینانه قضاوت کنیم مدارس تیزهوشان بدلیل برخورداری از امکانات مالی و ابزاری مناسب میتوانند خدمات بهتری را در اختیار دانش آموزان قرار دهند که باعث پیشرفت علمی و انگیزشی دانش آموزان این مدارس می شود و مسیر پیشرفت را برای دانش آموزان مستعد هموارتر می نماید.

آزمون سنجش هوش تیزهوشان بصورت کشوری در مقطع تحصیلی ششم به هفتم برگزار میگردد و این آزمون یک مرحله در سال برگزار می گردد و کلیه متقاضیان تحصیل در پایه هفتم باید در ثبت نام سنجش هوش تیزهوشان شرکت کرده و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

ثبت نام سنجش هوش تیزهوشان از سال 97 از طریق سامانه سنجش هوش بصورت کشوری انجام می گیرد. آدرس این سامانه به نشانی اینترنتی www.hoosh.medu.ir می باشد که دانش آموزان باید در بازه زمانی اعلام شده نسبت به انجام مراحل ثبت نام خود اقدام نمایند.

بر اساس زمانبندی سازمان استعدادهای درخشان ، ثبت نام سنجش هوش تیزهوشان از نیمه دوم بهمن ماه شروع می گردد و دانش آموزان باید تمامی مراحل مربوط به این آزمون را بصورت کامل از طریق سامانه hoosh.medu.ir  انجام دهند.

مرحله تکمیل مشخصات داوطلبی و انتخاب رشته : دانش آموزان در مرحله اول باید با ورود به سایت سنجش هوش تیزهوشان و با وارد کردن شماره شناسنامه و رمز همگام خود نسبت به تکمیل اطلاعات هویتی خود اقدام نمایند و سپس مدارس مورد علاقه خود را انتخاب نمایند. هر داوطلبی می تواند در این مرحله حدکثر 3 مدرسه را بر اساس اولویت های خود انتخاب نماید.

مرحله واریز وجه آزمون سنجش هوش تیزهوشان : در مرحله بعدی  داوطلبان باید نسبت به پرداخت هزینه آزمون سنجش هوش تیزهوشان اقدام نمایند. پرداخت هزینه آزمون سنجش هوش تیزهوشان از طریق www.hoosh.medu.ir انجام می گیرد و دانش آموزان عزیز حتما باید وجه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را به صورت الکترونیکی پرداخت نمایند. توجه داشته باشید که عدم پرداخت هزینه ثبت نام به منزله انصراف داوطلب از شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان هفتم می باشد.

مرحله دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سنجش تیزهوشان : مرحله نهایی قبل از برگزاری آزمون سنجش هوش تیزهوشان مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون هوش تیزهوشان هفتم می باشد که داوطلبان میتوانند از یک هفته مانده به زمان برگزاری آزمون سنجش هوش تیزهوشان نسبت به دریافت کارت آزمون خود اقدام نمایند. کارت ورود به جلسه شامل مشخصات داوطلب و آدرس محل برگزاری آزمون تیزهوشان می باشد.

  • ۰۱/۰۷/۰۶
  • حامد حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی