Home Businesses Blog Directory از کجا نتایج تیزهوشان را دریافت کنیم :: مطالب کاربردی

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

انچه برایم مفید است برای دیگران بازنشر میکنم

  • ۰
  • ۰

پس از اعلام نتایج شاگردان ششم و نهم، برخی از داوطلبان بر اساس فرضیات خود احساس می کنند که نتایج شاگردان شایستگی صحیح نیست. پس از اعلام نتیجه آزمون تیزهوشان هر ساله، این موسسه آموزشی به هر داوطلب معترض این امکان را داده است که با استفاده از کد رهگیری و کد ملی، اعتراض نتیجه آزمون تیزهوشان را به صورت آنلاین ارسال کند. مدارس استعدادهای درخشان برای کار و پیگیری.
ما شما را تشویق می کنیم که از مشاوران خدمات مشاوره دانش آموزی کمک بگیرید تا با استفاده از سرویس مشاوره دانش آموزی، اعلام نتایج اعتراض مدارس تیزهوشان را ردیابی و مشاهده کنید. برای اطلاعات بیشتر از اعتراض به نتایج آزمون شایستگی رسانه ها، روی این صفحه کلیک کنید.
شرایط به چالش کشیدن نتایج آزمون تیزهوشان
بر اساس اعلام مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانشگاهیان جوان، کلیه متقاضیان شرکت کننده در آزمون تیزهوشان که به هر دلیلی موفق به کسب نمرات قبولی در مدرسه تیزهوشان نشوند می توانند به نتایج اعتراض کنند. به صورت آنلاین از طریق سامانه انجام می شود. Azmoon.medu.ir در ادامه نحوه اعتراض را به شما آموزش می دهیم. برای اطلاع از تاریخ اعتراض در کانال تلگرام عضو شوید.
مشاهده و اعتراض به کارت امتیاز فقط برای داوطلبان ناموفق امکان پذیر است و در صورت تمایل می توانید به سایت azmoon.medu.ir مراجعه و کارنامه را مشاهده نمایید. یا شکایت کنید.
وقت آن است که از نتایج آزمون استعدادیابی خود شکایت کنید.
هر ساله آزمون استعدادیابی برای مدارس 6 و 9 برای انتخاب دانش آموزان برای ورود به مدارس تیزهوشان انجام می شود که امسال این آزمون در مرداد ماه انجام شد. ثبت اعتراض
9. نحوه ثبت اعتراض در پاسخ به آزمون استعدادیابی
داوطلبان برای درخواست تجدیدنظر باید فرم تجدیدنظر نتیجه آزمون را تکمیل کنند که معمولاً در روز اعلام نتایج آزمون یا چند روز پس از اعلام نتایج آزمون ارسال می شود.
داوطلبان پس از بررسی نتایج و اطلاع از اعداد صحیح و نادرست آنها یک هفته فرصت دارند اعتراض خود را ثبت کنند.
📷 توجه داشته باشید که داوطلبان پذیرفته شده در آزمون تیزهوشان فقط از قبولی خود مطلع می شوند و کارنامه را مشاهده نمی کنند.

  • ۰۱/۰۷/۱۱
  • حامد حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی