Home Businesses Blog Directory آیا درباره سامانه بوستان چیزی میدانید؟ :: مطالب کاربردی

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

مطالب کاربردی

درباره مقالات مفید

انچه برایم مفید است برای دیگران بازنشر میکنم

  • ۰
  • ۰

در این مقاله لینک مستقیم دسترسی به سامانه جامع آموزشی جدید دانشگاه فنی و حرفه ای به آدرس bustan.tvu.ac.ir سامانه فنی بوستان را قرار داده ایم. اطلاعیه تغییرات در سامانه جامع علمی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه توسط دکتر معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام شد. در ادامه جزئیات جایگزینی سیستم قبلی با سیستم جدید و اطلاعاتی در مورد ویژگی ها و قابلیت های سیستم جدید دانشگاه فنی و حرفه ای از جمله اخذ و تغییر رمز عبور فنی و حرفه ای بوستون ارائه می شود. پارک سیستم، صدور گواهینامه، انتخاب واحدها در سیستم پارک فنی بوستون. برگزاری کلاس های تخصصی، مجازی، ثبت نمرات، نقل و انتقالات و مهمانی ها، پرداخت شهریه، ارزیابی کیفی اساتید و پیش ثبت نام دانشگاه های فنی و حرفه ای در سامانه بوستون. . سیستم آموزشکده های فنی و حرفه ای جایگزین سیستم دانشگاه های فنی و حرفه ای شد.


سایت بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای 1401-1402

این مقاله راهنمای ورود کاربران به سامانه دانشگاه صنعتی و حرفه ای است. شما می توانید با توجه به دستورالعمل ها و توضیحات تصویری مندرج در متن زیر وارد سایت سامانه جدید بستان شوید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های درج شده در این صفحه تماس بگیرید.
برای ورود به سامانه فنی و حرفه ای پارک ابتدا باید مراحل راستی آزمایی انجام شود. دلیل فرآیند اعتبار سنجی این است که اطلاعات دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای که قبلا در سامانه NAD ذخیره شده بود، اکنون در سایت دانشگاه فنی و حرفه ای انتفال بارگذاری شده است.
بنابراین لازم است پس از ورود به صفحه اول سامانه بستان، اطلاعات دانش آموز مطابقت داده شود که به آن تایید می گویند. برای تایید به نکات زیر توجه کنید:

نحوه بررسی اطلاعات در سایت بوستان


با توجه به انتقال کلیه اطلاعات، دانشجویان، تحصیل، پول و ... دانشجویان از سامانه ناد به سامانه جدید بستان، کلیه دانشجویان باید پس از ورود قبلی، اطلاعات خود را در سامانه جدید طبق راهنمای زیر تایید و تایید کنند.
مراحل اعتبار سنجی سیستم برای مناطق فنی و حرفه ای باغ
برای بررسی اطلاعات سیستم پارک فنی حرفه ای:
پس از ورود به سایت دانشگاه فنی و حرفه ای بوستان به آدرس bustan.tbu.ac.ir کد کشور، رمز عبور و عبارت عبور خود را وارد کنید. سپس بر روی گزینه “ورود به سیستم” کلیک کنید.


سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای 


نکته مهم
* در صورت عدم تایید در سایت البستان، دانشجو مجاز به انتخاب واحد نمی باشد
* تمامی دانش آموزان موظف به تایید اطلاعات خود هستند
* ثبت اطلاعات بر عهده دانشجو می باشد لذا در هنگام ثبت نام دقت نموده و بدون مطالعه دقیق این مرحله را انجام ندهید.



رمز سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای

 


اگر این اولین باری است که وارد وب سایت دانشگاه صنعتی بوستون می شوید، از تاریخ تولد 10 رقمی خود (به عنوان مثال، 04/12/2019) به عنوان رمز عبور خود استفاده کنید.
هنگام انتخاب گزینه فراموشی رمز و ثبت کد ملی و شماره همراه ثبت شده در سامانه NAD، دانشجویان پس از ورود به سامانه برای تغییر رمز پارک فنی حرفه ای باید منتظر دریافت پیامک رمز عبور باشند. ، عمل
در صورتی که شماره تلفن همراه شما در سامانه ثبت نشده یا اشتباه است، تاریخ تولد خود را به عنوان رمز عبور وارد کرده و پس از ورود شماره تلفن همراه خود را در سامانه تغییر دهید.
Boston Technical & Professional Park Forgot Password: اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید یا نمی توانید به آن دسترسی پیدا کنید، دکمه "رمز عبور خود را فراموش کرده ام" را انتخاب کنید:
سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای 
اکنون کد منطقه، شماره موبایل و کد امنیتی را ثبت کرده و گزینه Get Password را انتخاب کنید. سپس منتظر بمانید تا رمز عبور به شماره موبایل شما ارسال شود.

رمز عبور سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای

    پس از ورود به سامانه فنی حرفه ای بوستان، صفحه تغییر رمز عبور را مشاهده می کنید و می توانید پس از وارد کردن رمز جدید، گزینه «ثبت نام» را در این صفحه انتخاب کنید تا رمز عبور خود را تغییر دهید.
    در صفحه اول سیستم باغ فنی حرفه ای می توانید یکی از خدمات مورد نظر خود را انتخاب کرده و از امکانات آنلاین استفاده کنید.
    (کاربران محترم لطفا در صورت داشتن هرگونه مشکل یا ایراد در دسترسی به وب سایت بوستان با تیکت پشتیبانی اقدام نموده و از مراجعه خودداری فرمایید. همچنین می توانید با شماره تلفن نوشته شده در این صفحه تماس بگیرید.

    • ۰۱/۰۷/۲۳
    • حامد حسینی

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی